RECENZIJA: WANDAVISION (2021), Epizoda 8

Izašla je nova epizoda MCU serije WandaVision. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Žanr: Superhero, fantazija, sci-fi

Kreator: Jac Schaeffer

Glumačka postava: Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Kathryn Hahn, Teyonah Parris, Kat Dennings, Randall Park

Sinopsis: Spajajući stil klasičnih sitcoma s MCU-om u kojem Wanda Maximoff i Vision – dva supermoćna bića koja žive svoj idealan prigradski život – počinju sumnjati da sve nije onako kako se čini.

Gdje ste Marvel fanovi, je l’ vas dira itko? Evo novog petka, nove epizode, i novog osvrta by moja malenkost. I – uffffff. Da, to je bila moja prva reakcija na novu epizodu. Nakon dobrih sedam epizoda miješanja svega i svačega, primarne i sekundarne fabule, novih i starih likova i hrpetine teorija zavjera koje su se izvrtjele po društvenim mrežama (od kojih mi je već doslovce zlo), sada smo stigli i do posljednje stepenice uoči velikog finala idućeg petka. Po onome što ja vidim, izgleda da ova serija ima neki patern 3+1. Što to znači? Pa evo, prve tri epizode nikome nije bilo jasno što se tu događa, onda je stigla četvrta i sve to fino objasnila. Onda u sljedeće tri epizode (5., 6., i 7.) opet se tu svašta izdogađalo da su nam pitanja frcala iz glave k’o vatromet, i onda je došla ta druga četvrta, odnosno osma, koja je opet odgovarala na pitanja. Sada, nakon što je taj princip 3+1 iskorišten dvaput, ostalo je još samo veliko finale koji bi idući tjedan trebalo dati konačni rezultat te računice. Nadam se da ste vi uspjeli pohvatati ove moje matematike.

E sada, što se tiče same osme epizode. Epizoda, kao takva, je ekstravagantno dobra, ali ipak za sobom vuče određeni teret (o tome više kasnije). Epizoda je odgovorila na mnoga pitanja, i to na mnogo većoj skali od četvrte epizode, i još je dublje ušla u cijelu terminologiju MCUa. Epizoda je sada potpuno fokusirana na Wandu, što je veliki plus. Kompletna Wandina MCU priča (koja seže još od post-credit scene iz filma Captain America: Winter Soldier) sada je imala utjecaj na sve što se događalo ne samo u ovoj epizodi, nego i u cijeloj seriji. Objašnjena je i cijela pozadina priče s Visionom nakon Endgamea (što je u jednoj od prijašnjih epizoda prikazano samo brzinskom snimkom na ekranu).

Također, jako mi se svidjela situacija s likom Agathe koja je u prošloj epizodi konačno razotkrivena. Osobno, ja generalno jako gotivim te spike s vješticama i crnom magijom u filmovima i serijama, a Kathryn Hahn je upravo taj tip glumice koja to može fenomenalno odigrati, što i je, tako da njoj veliki dajem veliki palac gore. Uz to, jedna velika stvar koju obavezno moram spomenuti je to što Agatha ima i mnogo veće povezanosti s Wandom i njezinom transformacijom u Scarlet Witch, što će se sigurno još i dodatno objasniti ne samo u idućoj epizodi, nego i u filmu Doctor Strange in the Multiverse of Madness. I sâm šef Marvela Feige je još prije skoro dvije godine rekao da Wanda tek treba postati prava Scarlet Witch, a izgleda da se to sada konačno i događa, i užasno mi se sviđa način na koju scenaristi to fino slažu i prikazuju kroz kompletnu fabulu.

E sada, sve ovo što sam dosad rekao, sve to zvuči super, divno i krasno. Ali postoji tu jedan ALI. Naime, svaka čast scenaristima i showrunnerici na gradnji priče, doziranju fabule kroz epizode i odgovaranju na sva pitanja u ovoj epizodi. Ali ne mogu se otresti dojma kojeg sam spomenuo i u prošlom osvrtu, a to je da bez obzira na koliko pitanja oni odgovorili, i dalje mi se čini da su ostavili previše toga samo za zadnju epizodu. Pored svih mogućih odgovora koje je ova epizoda dala, opet je i stigla postaviti nekoliko novih pitanja (epizoda ima post-credit scenu!) i kada još u ubrojimo određena pitanja iz ranijih epizoda na koja još čekamo odgovor, vidi se da će zadnja epizoda imati pune ruke posla da to sve razriješi i još pruži neki završetak na zadovoljavajući način. Mislim, svakako očekujemo da će zadnja epizoda biti ludnica, ali sve me strah da su malo previše začinili tu čorbu prije nego ju skinu sa šporeta. Živi bili pa vidjeli, jedva čekamo idući petak, i naravno, nadamo se najboljem!

E da, još jedna stvar, što se tiče tehničkih segmenata, CGI je i dalje fantastičan, što više i nikoga ne mora čuditi. Toliko od mene za ovaj petak, vidimo se za sedam dana. Ajde bok.