Recenzija: Miracle Workers (2019-)

Pogledali smo novu humorističnu seriju fantazije u kojoj je Steve Buscemi Bog, a Daniel Radcliffe Anđeo, Miracle Workers. Našu recenziju serije Miracle Worker pročitajte u članku.

Komedija, drama, fantazija

Simon Rich

Steve Buscemi, Daniel Radcliffe, Geraldine Viswanathan

Komedija smještena u Rajske urede, kada Bog (Steve Buscemi) planira uništiti Zemlju, dvoje manje važnih anđela (Daniel Radcliffe i Geraldine Viswanathan) moraju uvjeriti svog šefa da spasi čovječanstvo. Oni naprave okladu s njim da mogu napraviti njihovo najveće čudo do sada: pomoći dvoje ljudi zaljubiti se. Miracle Workers je Američka humoristična fantazija serija, pravljena prema knjizi What in God’s Name od Simon Rich. Kreator serije je upravo Rich, a zvijezde serije su Daniel Radcliffe, Steve Buscemi, Geraldine Viswanathan, Jon Bass, Karan Soni, Sasha Compère i Lolly Adefope. Miracle Workers je premijeru imala 12. veljače 2019. godine i prva sezona ima sedam epizoda.

Kada je ova serija najavljena, iako je imala pomalo bedasti opis, imao sam velika očekivanja od nje. Fantastični Steve Buscemi u ulozi Boga i Daniel Radcliffe kao njegov pomoćnik, pomislio sam ne može biti loše, o kako sam se prevario.

Serija prati gotovo potpuno retardirani prikaz Boga i njegovih jednako nesposobnih pomoćnika. Nakon što Bog postane nezadovoljan time to ga na Zemlji više ne štuju kako bi on htio, on odluči da će Zemlju uništiti. Sada je na njegovim pomoćnicima, da riješe jednu molbu prema Bogu unutar nekoliko dana i On će poštedjeti Zemlju. Sve to pomoćnici trebaju napraviti je učiniti da se dvoje mladih zaljubi. Naravno, to je daleko teže nego zvuči.

Priča serije je izrazito blesava, ne zanimljiva, potpuno ne razvijena i toliko dosadna da mislim kako sam uz svaku epizodu barem jednom zaspao, a traju 20tak minuta.

Međutim, pošto je serija ipak na prvom mjestu komedija, mislili bi nema veze za priču, kvalitetni humor će je spasiti, e pa ne u ovom slučaju. U sedam epizoda, koliko serija Miracle Workers ima, baš ni jedan jedini puta se nisam nasmijao.

Buscemijev lik Bog je u drugom planu ove serije, a možda i bolje koliko je taj lik loše napravljen. Samo za primjer, podmetnuli su mu da potpiše nešto, zato što on, Bog, ne zna čitati! Katastrofa koje gluposti u ovoj seriji. Radcliffeov lik Craig je moda još gori. Osim njih dvojice, tu je još troje pomagača, koji uopće nisu vrijedni spomena, ali i ništa gori nego ovi gore navedeni. Apsolutno nikakvu dubinu likovi nemaju i potpuno je nemoguće povezati se s njima.

Očekivao sam da će serija biti neka vjerska komedija, gdje će se ismijavati vjera na neke zabavne načine, međutim dobio sam jednu od najgorih serija koje sam ikada gledao. Neovisno o kvalitetnim glumcima, ovo zaobiđite u velikom luku.

Trailer serije Miracle Workers