Recenzija: The Boys (2019-)

Pogledali smo novu akcijsku superherojsku seriju, od kreatora Seth Rogana, koju predvodi Karl Urban, The Boys! Našu recenziju serije The Boys pročitajte u članku.

Akcija, komedija, krimi, superhero

Evan Goldberg, Eric Kripke, Seth Rogen

Karl Urban, Jennifer Esposito, Jack Quaid

Akcijska priča fokusirana na CIA ekipu kojoj je zadatak nadgledati superheroje, na bilo koji način!

Trailer: The Boys (2019– )

The Boys je nadolazeća američka superherojska televizijskih serija temeljena na stripu “The Boys” Garta Ennisa i Daricka Robertsona. Emisiju su razvili Eric Kripke, Evan Goldberg i Seth Rogen. U seriji The Boys glume Karl Urban i Jack Quaid u glavnim ulogama predvodnike heroja Billyja Butchera i novog regruta Hughieja Campbella. Osim njih tu su i Jennifer Esposito (The Affair), Elisabeth Shue (CSI), Karen Fukuhara (Suicide Squad) Anthony Starr (Banshee), Dominique McElligott (Hell On Wheels), Jesse Usher (Independence Day: Resurgence), Chance Crawford (Gossip Girl), Laz Alonso (Fast & Furious), Tomer Kapon, Nathan Mitchell i Erin Moriarty (Jessica Jones).

The Boys se odvijaju u “svijetu u kojem superheroji prihvaćaju tamniju stranu svoje velike slavne ličnosti i slave” i “vrti se oko skupine osuđenika koji su neformalno poznati kao “The Boys”, koji su krenuli u rušenje korumpiranih superheroja puni borbenosti i spremnosti da se bore prljavo.”

Ova serija je nešto što do sada nismo imali prilike vidjeti, niti na malim, a niti na velikim ekranima. Superheroji naizgled savršeni kako smo ih i navikli gledati, ali s mračnim, zaista mračnim tajnama, te grupica od nekoliko ‘običnih’ i jadnih ljudi koji žele tim bogovima stati na put – zvuči kao nemoguća i samoubilačka misija, nije ni daleko od toga. U seriji The Boys ima toliko nasilja, brutalnih i zastrašujućih scena, da serije poput Punishera i Daredevila izgledaju kao da su za djecu (u smislu brutalnosti). Serija ne preza ni pred čim, prikazuje iskorištavanja moćnika naspram onih slabih, silovanja, hrpe krvi, prijelome i to vanjske, ma nešto što bi očekivali vidjeti samo u onim najstrašnijim horor filmovima.

Recenzija: The Boys (2019-)

I dok nas već od prve epizode, pa do zadnje drži u napetosti i često nevjerici, nije da nema svojih mana. Nažalost, nekih lošijih aspekata superherojskih serija se nije mogla riješiti. Pa tako je u centru svega ne jedna, nego nekoliko iznimno loših ljubavnih priča, koje zapravo i pokreću sve ovo – osveta je u pitanju. I dok to zvuči kao nešto što bi nekoga zaista pokrenulo, ima li i jedne superherojske ili akcijske serije/filma gdje spašavanje i/ili osveta ne igraju ključnu ulogu. Uz svu originalnost serije, taj dio je bio potpuno ne originalan.

Što se tiče likova, uglavnom su fantastični. Pogotovo bi izdvojio vrhunske Antony Starra, koji glumi vođu superheroja Homelandera i Karla Urbana, koji glumi vođu Boysa, Billyja Butchera. Nažalost ostali likovi nisu na njihovom nivou. Svi ostali su pravljeni na način nekog oblika parodije, tako da kada malo dublje uđemo u pojedinačne heroje, vidimo koliko su površni, ne pretjerano zanimljivi i često izgledaju kao da su iz animiranih filmova ispali. Dok su heroji takvi kakvi jesu, ostatak The Boys ekipe je još gori. Sve likove te ekipe su pokušali napraviti duhovitima, zapravo smiješnima i to mi se ne uklapa dobro u ostatak ovako ozbiljne serije. Najgori lik u seriji mi je bez premca Hughie Campbell, kojeg glumi Jack Quaid. Zaista nažalost vrlo loše smišljen lik i nema baš nikakve realnosti u njemu. Osoba koja do početka serije nije mogla nikome reći ne za ništa, dići glas, teroriziran od strane svih, od jednom je James Bond koji zavodi, ubija, spašava i ostalo, nažalost taj lik je najveća greška ove serije, sva ozbiljnost pada u vodu s njim.

I dok serija ima tih nekih svojih problema, oni u globalu nisu previše veliki, moguće da bi inače seriji dao ocjenu 8, ali ovo je nešto zaista originalno u pretrpanom filmskom i serijskom svijetu superheroja, da je definitivno zaslužila i moram joj dati veću ocjenu, ako ništa drugo, samo zato da ju veći broj ljudi pogleda.

Trailer serije The Boys: