Recenzija: Polar (2019)

Akcija, krimi

Jonas Åkerlund

Jayson Rothwell, Víctor Santos

Katheryn Winnick, Vanessa Hudgens, Mads Mikkelsen

Glavni ubojica izlazi iz mirovine kako bi se borio s grupom mladih ubojica.

Recenzija: Polar (2019)

Polar je nadolazeća filmska adaptacija akcijske noir stripovske serije istog imena. Redatelj filma je Jonas Åkerlund prema scenariju od Jayson Rothwell. Zvijezde filma su Mads Mikkelsen, Vanessa Hudgens, Katheryn Winnick i Matt Lucas.

Netflix se odlučio ući u zadnje vrijeme ponovno sve popularniji akcijski žanr filmom Polar, napetim akcijskim krimi filmom punim brutalnosti, sexa i krvi u stilu filmova John Wick i Kill Bill, a u kojem glume Mads Mikkelsen (Hannibal), Vannesa Hudgens (Spring Breakers), Katheryn Winnick (Vikings) i drugi. Film je pravljen prema stripovskoj knjizi istog imena izdavača Dark Horse napisanoj od Victora Santosa, a fokusira se na ozloglašenog plaćenog ubojicu Duncan Vizla (Mikkelsen), poznatijeg kao The Black Kaiser. U njegovoj plaćeničkoj organizaciji mirovina počinje s 50 godina, a tada njegovim poslodavcima on i slični njemu postanu preskupi za održavati, pa oni pošalju neke od najboljih svjetskih ubojica da ih ‘umirove’ do kraja.

Akcija u filmu je u stilu najboljih akcijskih filmova. Maksimalno pretjerivanje, s vrhunskim Mads Mikkelsenom, koji je svjetlosnim godinama bolji ubojica od svih koji ga pokušavaju zauvijek umiroviti. Rijetko se vidi ovolika nadmoć nad drugima i pomalo je smiješno kada se pomisli da bi oni trebali biti njegovi nasljednici. Međutim, akcijske scene su odlično napravljene i dok je kvaliteta na njegovoj strani, oni definitivno imaju kvantitetu. U filmu su nam ponudili borbe u uskim skučenim prostorima, na otvorenom, hladnim oružjem, vatrenim oružjem i hrpom stvari koje inače ne bi trebale biti oružje, ali u rukama Black Kaisera postaju. Nekoliko odličnim ideja kako koristiti vatreno oružje protiv svojih neprijatelja, stvarno su na akciji maksimalno poradili u ovom filmu.

Jedan od problema ovog filma je što se Mikkelsenov lik Duncan Vizla, osim što je znatno bolji u svemu od ostalih, čini i kao jedina imalo normalna osoba u filmu. Film je rađen po stripu, tako da ne čude neki od ovih likova, međutim većinom svojim izgledom i/ili ponašanjem izgledaju kao da su ispali iz neke komedije C produkcije, a ne neki ozbiljni ljudi u vodećoj organizaciji na svijetu. Zaista izgledaju kao neke karikature i vrlo neozbiljno, pogotovo glavni negativac Blut (sve vam je jasno kada mu saznate ime) kojeg glumi Matt Lucas (Doctor Who). Osim toga, poprilično su iritantni, pogotovo članovi ‘glavnog’ tima koji je poslan ubiti Vizlu. Osim šarene odjeće, puno psovki, samo troše vrijeme u filmu i ničem drugom ne služe.

Solidno je odrađena veza (nekako mi se čini više otac-kćer) između Black Kaisera i misteriozne mlade djevojke, njegove susjede Camille (Vanessa Hudgens), traumatičnog djetinjstva, koja daje dodatne razloge i motive njegovim djelima. Bude vrlo zanimljivo i zabavno za gledati kako ju taj stari ubojica pokušava utješiti – kako se čini to je jedino u čemu baš i nije dobar.

Nikako ne smijem zaboraviti Sindy (Ruby O. Fee), koja je besramno pokazala apsolutno sve u filmu i odradila zajedno s Mads Mikkelsenom jednu vrhunsku sex scenu koje se ne bi posramili ni klasični porno filmovi. Zaista se ne sjećam kada sam vidio ovakvu slobodnu na ekranima. Wooow.

Sve u svemu, ljubitelji akcije neće ostati razočarani ovim filmom, iako je priča pomalo bedasta, a negativci iritantni, ne zanimljivi i daleko pre slabi, Mikkelsenov lik je razlog zašto ćete htjeti pogledati ovaj film i zašto je u najmanju ruku zadovoljavajuć.

Trailer filma Polar: