Recenzija: The Big Sick (2017)

Recenzija: The Big Sick (2017)

Pakistanski komičar Kumail Nanjiani i studentica Emily Gardner zaljubljuju se, ali se sve više bore kako se njihove kulture sukobljavaju. Kada Emily oboli od tajanstvene bolesti, Kumail je prisiljen suočiti se s njezinim borbenim roditeljima, očekivanjima svoje obitelji i njegovim pravim osjećajima.

Komedija, romantika

Michael Showalter

Emily V. Gordon, Kumail Nanjiani

Kumail Nanjiani, Zoe Kazan, Holly Hunter, Ray Romano

The Big Sick (2017) on IMDb

The Big Sick

The Big Sick je Američka romantična komedija, redatelja Michael Showalter i scenarista Emily V. Gordon i Kumail Nanjiani. Zvijezde filma su Nanjiani, Zoe Kazan, Holly Hunter, Ray Romano, Adeel Akhtar i Anupam Kher, a prati međurasni par koji se mora nositi sa svojim kulturnim razlikama, djelomično temeljen na stvarnoj životnoj romansi između Nanjiani i Gordon.

Ovaj film je jedno od najvećih i najugodnijih iznenađenja ove godine. Odlično napravljena romantična komedija, djelomično temeljena na stvarnim životima glavnih likova, Emily i Kumaila. Jedan drugačiji pogled na romantičan film, gdje se ne vode problemi oko izgleda, oko drugih partnera i sličnih stvari, nego jedni potpuno drugačiji i rekao bi važniji problemi. Kulturološki problemi u kojima se nalazi Kumail, jer njegova stroga Pakistanska obitelj želi da se on oženi Pakistankom, te velika, ne očekivana i misteriozna bolest koja zahvaća Emily su nešto s čime se većina mlađih parova nema priliku sresti, a pogotovo ne u romantičnim komedijama.

Iako je drama u filmu dosta velika, cijeli film je napravljen vrlo zabavno i pun je odličnog, pametno smišljenog humora.

Likovi u filmu su vrlo simpatični, a posebno dvoje glavnih likova Kumail Nanjiani (Kumal) i Zoe Kazan (Emily). Oni su, uz to što je dobar film, ipak najbolje od ovog filma. Ništa posebno lijepi, savršeno dotjerani i takve slične stvari, nego dvoje prizemljenih i izrazito simpatičnih, mladih ljudi. Ono što mi je jedino malo smetalo u filmu je lik Ray Romana, otac od Emily, Terry. Sigurno najbolji komičar, pogotovo stand-up komičar u filmu, a i općenito jedan od boljih stand-up komičara, ovdje glumi jednu čudnu ulogu, potpuno lišenu humora. Mislim da je za tu ulogu trebao netko drugi biti izabran, a ne on, jednostavno mi ga je čudno gledati u takvoj ulozi.

Ovaj film je definitivno moja preporuka, a pogotovo ako želite gledati neku romantičnu komediju.

Trailer filma pogledajte ispod