RECENZIJA: WANDAVISION (2021), Epizoda 7

Izašla je nova epizoda MCU serije WandaVision. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Žanr: Superhero, komedija, sci-fi

Kreator: Jac Schaeffer

Glumačka postava:  Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Kathryn Hahn, Teyonah Parris, Kat Dennings, Randall Park

Sinopsis: Spajajući stil klasičnih sitcoma s MCU-om u kojem Wanda Maximoff i Vision – dva supermoćna bića koja žive svoj idealan prigradski život – počinju sumnjati da sve nije onako kako se čini.

Zdravo svima! Polako ulazimo u završnicu prve Disney+ MCU serije WandaVision, i kao i zadnjih tjedana, svaka nova epizoda je u fazonu da gledateljima da jedan odgovor, dok se u isto vrijeme pojavi tisuću novih pitanja zbog kojih sada treba opet čekati sedam dana za novu porciju odgovora, i vjerojatno još i veću porciju novih pitanja. No dok čekamo sve to što će stići sljedećeg petka, osvrnimo se malo na ovo što se događalo ovog.

Prvo, trebati naglasiti da je ova epizoda bila, recimo to tako, mirnija. Nešto kao zatišje pred buru. Većina epizode je bilo sada već standardno klizanje kroz primarnu i sekundarnu fabulu koje su se na kraju prošle epizode izmiješale te je sada mnogo veći naglasak stavljen na primarnu, dok likovi koji su ostali u sekundarnoj fabuli sada, da se tako izrazim, djeluju iz prikrajka, što je naravno sasvim u redu s obzirom na to da se sve veći naglasak stavlja na glavne likove. Epizoda nam je prikazala kako se Wanda nosi sama sa sobom nakon proširivanja tzv. hexa, a sada su tu prisutni i kojekakvi glitchevi u toj realnosti koji nisu pod njezinom kontrolom. Što će za rezultat imati i veliki plot-twist nakon kojeg će, pogodili ste, epizoda završiti i ostaviti nas da visimo još sedam dana.

Sljedeća važna stvar je naravno drugi glavni lik – Vision, kojem je ova epizoda uglavnom služila za razmjenjivanje dijaloga. No to ne mislimo u negativnom smislu jer se i dalje nastavlja razvoj kojim Vision sve više postaje svjestan samog sebe. Da vam budem iskren, njegove scene su me zapravo podsjetile kao da nekom tko za Marvel nikad nije ni čuo pokušate objasniti cijelu tu uvrnutu i kompliciranu MCU terminologiju, što je zapravo bilo jako simpatično za vidjeti. Likovi kojima je dodatno porađeno na razvoju (koje vam namjerno neću detaljizirati) su još Monica i Agnes. Isto tako, treba napomenuti da je ova epizoda imala najveće količine impresivnog CGI-a u cijeloj seriji dosad. Također, još jedna važna pouka koja se može izvući iz ove epizode je: “Nikad nemojte poželjeti da se pojavite u svojoj omiljenoj seriji, obit će vam se o glavu!”

Bit ćemo iskreni, obzirom da je serija ušla u svoju zadnju fazu, očekivali smo da će ludilo, odnosno ona ‘prava stvar’ koju smo najavljivali u prijašnjim osvrtima malo brže eruptirati. Ova epizoda je izvrsna sama za sebe, ali problem je što su ostale samo dvije epizode, i iskreno me pomalo strah da će možda to sve na kraju zbrzati. Radi se o tome da svaka nova epizoda više pitanja postavi nego što na njih odgovori, a koliko se tih postavljenih pitanja nakupilo kroz tjedne, sve se pitamo hoće li samo te dvije zadnje epizode biti dovoljne da se odgovori na sva ta pitanja. Ostaje nam samo da vidimo. Ova epizoda je prošla relativno mirno, ali s velikim plot-twistom, koji je samo još jedan u nizu pitanja na koje očekujemo odgovor sljedeći tjedan, ili onaj tjedan iza kada bude veliko finale. Nadamo se da će se to klupko na kraju znati fino razmotati. Hvala vam na čitanju i vidimo se idućeg petka.