RECENZIJA: WANDAVISION (2021), Epizoda 6

Izašla je nova epizoda MCU serije WandaVision, čime je završila druga trećina serije. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Žanr: Superhero, komedija

Kreator: Jac Schaeffer

Glumačka postava:  Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Kathryn Hahn, Kat Dennings, Randall Park

Sinopsis: Spajajući stil klasičnih sitcoma s MCU-om u kojem Wanda Maximoff i Vision – dva supermoćna bića koja žive svoj idealan prigradski život – počinju sumnjati da sve nije onako kako se čini.

Tjedni brzo prolaze, jedan za drugim, i tako smo u hodu s time stigli već i do šeste epizode MCU serije WandaVision koja je sada bome duboko zagazila do point of no return. I odmah ćemo vam reći, ovo je definitivno najbolja epizoda dosad, čime se nastavlja polagani, ali sigurni uspon i razvitak serije svakom novom epizodom. A po onome što nam je ova nova epizoda servirala, očekujemo još i veći show program u posljednjim epizodama kako serija ide prema svom kraju.

Ono što je za seriju sada već postalo standardno je ispreplitanje primarne i sekundarne fabule koje se naravno nastavilo i ovoj epizodi. Iako je tu sada sekundarna fabula bila ta koja je davala taj klasično Marvelovski štih sa SWORDom i tim nekim likovima koji u svemu što je moćnije od njih vide problem, sada je primarna (sitcomska) fabula malo pojačala svoj Marvelovski grid. U primarnom dijelu radnje ponovno vidimo Wandu, Visiona, njihovo dvoje djece, a sada i onog posebnog lika iznenađenja iz prošle epizode. Ono što je super je što se sada dao i dodatni naglasak na te nove likove, ali ne previše da se skrene pažnja s Wande i Visiona. Kako je jednom jedan veliki titan rekao: Perfectly Balanced. No, ono što apsolutno treba dobro naglasiti je taj lik iznenađenja (tko je gledao, zna o kome pričam) koji je bio apsolutni scene-stealer i jedan od istaknutijih čimbenika ove izvrsne epizode.

Kad smo spomenuli tu perfectly balanced parolu, apsolutno se isto može reći i za vaganje primarne i sekundarne radnje. Sekundarna fabula također se dodatno zapetljala zahvaljujući Haywardu, samo još jednom u nizu tih politički iritantnih MCU likova koji me strahovito podsjećao na onog Rossa iz Civil Wara koji misli da je pokupio svu pamet svijeta i kojem nema šanse da im išta usadiš u te njihove egoistične mozgove. S druge strane, zbog svega toga nam je trio fantastikus kojeg čine Darcy, Monica i Woo još više porastao u očima. Neobičan, ali jako efikasan i izuzetno simpatičan trio koji pokušava smiriti situaciju bez ikakvih stihijskih i očajnih mjera. Ali, ovo je ipak Marvel, lakše je to reći nego napraviti.

Sljedeća stvar je dodatno razvijanje dvoje naslovnih likova i njihove priče, koje se također odvija polako, ali sigurno. Wanda sve više ludi a Vision sve više postaje svjestan što se događa. Također se polako otvaraju i karte njegovog pravog stanja jer on nije svjestan ni da je, ako gledamo vrijeme radnje, do prije par tjedana bio mrtav, a još manje da se sjeća ičega čega se mi sjećamo iz Infinity Wara i ranije. Upravo će ta njihova, možemo reći kritična stanja uzrokovati glavni plot-twist i završetak epizode koji je došao u definitivno najgorem mogućem trenutku. Ali zato se barem možemo dobro veseliti narednim epizodama jer se čini da će finalne tri epizode biti ekvivalent vrhunca jednog izvrsnog superherojskog filma.

Još samo jedna stvar koju treba izdvojiti su kostimi. Naime, u primarnom dijelu fabule glavni su likovi nosili kostime koji su zapravo inspirirani njima samima, odnosno njihovim izgledom iz starih stripova. Iako možda na ekranu to djeluje kao nekakav šareni cosplay (što je zapravo i bio u samoj seriji), to je zapravo jako dobra referenca i vidi se da Marvel drži do svojih materijala sa stripa. Sve to miješanje svega i svačega; starih sitcoma, stripovski klasičnih izgleda, pa sve do sci-fi elemenata i simpatičnog humora (za kojega je bio zadužen ranije spomenuti lik iznenađenja) na koje smo od Marvela davno navikli, jednostavno čine ovu seriju velikom vrećom šarenih bombona u kojoj svatko može naći svoj omiljeni okus. To se može navesti i kao nekakav zaključak, a mi se opet vidimo idućeg petka. Sayonara!