RECENZIJA: WANDAVISION (2021), Epizoda 3

Danas je izašla treća epizoda MCU serije WandaVision. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Žanr: Superhero, komedija

Kreator: Jac Schaeffer

Glumačka postava:  Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Kathryn Hahn

Sinopsis: Spajajući stil klasičnih sitcoma s MCU-om u kojem Wanda Maximoff i Vision – dva supermoćna bića koja žive svoj idealan prigradski život – počinju sumnjati da sve nije onako kako se čini.

Tjedan dana je brzo prošlo, i evo nam i nove epizode. Iako je ovo tempo na kojeg Marvel fanovi nisu baš navikli, dobro je dok ima novog Marvel sadržaja, pogotovo u ovakvim ludim vremenima. E sada, kada govorimo o najnovijoj trećoj epizodi, eh, to je već malo zakučasto. Ako ste čitali naš osvrt na prve dvije epizode, vidjeli ste da smo mi bili relativno zadovoljni novim Marvelovim pristupom koji je u ovoj seriji sve, samo ne onaj klasično Marvelovski, a nekim je fanovima to leglo lakše, nekima teže, a nekima nije uopće.

Međutua, dok su prve dvije epizode zapravo bile jako simpatične s tim novim pristupim i inzistiranjem na sitcomskom sloju za kojeg još nije objašnjeno otkud on tu i kako, malo nam se čini da se Marvel u trećoj epizodi malčice zaletio. Dobro, prva velika promjena je što je ova treća epizoda zapravo prva epizoda u boji, što je nekim fanovima zapravo od krucijalnog značaja (što ja osobno ne razumijem), ali veći dio epizode je ponovno natrpan nekim sitcomskim džidža-bajama koje su iskreno sada pomalo i frustrirale. Pristup humoru je dosta lošiji u odnosu na prve dvije epizode, a kompletni koncept epizode je zapravo dosta djetinjast. Što i objašnjava zašto su ove prve epizode dobile PG oznaku umjesto klasične PG-13 oznake koju Marvel inače dobiva.

Dobro, jasno nam je da Marvel zapravo sve to gradi polako, i istina, epizoda je imala neke sitne momente koji su ukazivali da kompletna serija ima viši cilj od pukog upijanja tih staro-sitcomskih elemenata, ali to je samo kap u moru svega ludog i šarenog što smo vidjeli u ovoj epizodi tako da je ova epizoda zapravo ispala određeni filler, odnosno neslavna oznaka za jeftin izgovor za produžavanje kompletne serije.

Dobro, ipak jedna pohvala, posljednje dvije scene su napokon malo pokrenule stvari što se tiče kompletne priče. I to taman kad ste pomislili evo sad kreće, odjednom – kraj epizode. I ajd sad ti čekaj tjedan dana da vidiš što će biti dalje. Obzirom da je ovom trećom epizodom završila prva trećina serije (ili sezone, ne zna se jel ovo zapravo mini-serija ili će trajati više sezona), nadamo se da će iduća krenuti sipati krucijalne stvari u malo većoj količini, jer ovo dosad je uglavnom bilo na kapaljku. Iako je ova epizoda na kraju ispala blago razočarenje, cliffhanger u zadnjoj sceni ipak obećava tako da sad čekamo idući petak.

Kao nekakav zaključak, rekli bismo da je ova epizoda određeni korak unazad, ali to ne mora ništa značiti ako se kompletni viši cilj serije egzekuira dobro u narednim epizodama. Već smo rekli da ocjene epizodama nećemo davati dok ne sagledamo kompletnu sliku. Ali, po onome što vidimo dosad, ako serija i stisne gas od iduće epizode i krene ona prava stvar kojom smo trznuti u traileru i koju željno isčekujemo, sveukupno bi moglo ispasti da ova treća epizoda zapravo bude najlošija epizoda od svih. Čekamo daljnje epizode i nastavak razvoja glavne priče i višeg cilja. Do idućeg petka.