Recenzija: The Kingdom - sezona 2

Recenzija: Kingdom – sezona 2

Pogledali smo drugu sezonu Netflixove zombi triler fantazija serije, Kingdom. Našu recenziju druge sezone Korejske zombi serije Kingdom pročitajte u članku.

Akcija, triler, horor

Kim Seong-hun

Kim Eun-hee

Ju Ji-hoon, Bae Doona, Ryu Seung-ryong

Smješten u korejskom srednjovjekovnom razdoblju Joseona, priča o krunskom princu koji je poslan na samoubilačku misiju kako bi istražio tajanstvenu kugu koja se širi po njegovoj zemlji. Istina prijeti kraljevstvu, kad otkrije da je to zastrašujuća epidemija u obliku zombija.

Recenzija: The Kingdom - sezona 2

Zatvoren u karanteni sam pogledao drugu sezonu Netflixove zombie pandemije The Kingdom koja nam dolazi iz Južne Koreje. Nažalost, iako je Netflix datum izlaska odavno najavio, gotovo je komično koliko se izlazak druge sezone serije poklopio s užasom kojeg trenutno svijet prolazi.

The Kingdom je serija o kraljevskim spletkama, političkim igrama moći, utjecaju koji imaju na obične ljude i … Zombijima. Postavljena u doba Joseona (otprilike u 1600-ima), mi pratimo veliki skup likova koji se kreću u rasponu od najviših stepenica političke moći do najnižih ljudi koji se bore za preživljavanje. Zapravo, njezin politički komentar jednako je napet kao i zombi akcija.

I dok sam si prije gledanja prve sezone mislio, ‘joj, još jedna zombi serija (film), koliko će ih još izaći,’ te nisam imao previše volje, drugu sezonu ove fantastične serije sam jedva dočekao. I moram priznati da je ispunila očekivanja.

Kingdom je serija koja je fantastično radila na oba polja, političkoj intrigi i zombi akciji, i to toliko da se ne zna koji je dio bolji.

Druga sezona je nastavila točno tamo gdje je prva završila, jezivim saznanjem o prirodi zombija u seriji The Kingdom. Okrenula je uspostavljena pravila naglavačke, te je postavila hrabri, još strašniji svijet za sezonu dva. A u ovom trenutku, čak iako ju sada tek počinjete gledati, biti će vrlo lako pregledati je cijelu odjednom. Svaka sezona ima samo po šest epizoda.

Mali broj epizoda ide u prilog seriji. Nikad nije usporena i dosadna, uvijek pomiče priču naprijed, nema zastoja za gledatelje, nema nepotrebnih priča koje bi poslužile samo kako bi se njima popunio redoslijed određenog broja epizoda (recimo slučaj s Walking Dead). U stvari, nakon što na brzinu pogledate ove dvije sezone, samo ćete željeti još više.

Druga se sezona osjeća se puno ispunjenija akcijom. Postoje velike bitke sa zombijima, kao i neke odlične manje borbe između ljudskih snaga. I iako sam u početku pisao o tome kako je ovaj žanr proteklih godina zaista prepun, ovom serijom se vratila moja ljubav u njega.

Iako bi možda pomislili da zato što serija dolazi iz Koreje da će biti nižeg budžeta i produkcije, prevarili biste se. Vidi se da je Netflix odrješio kesu za The Kingdom, jer ova druga sezona izgleda jednostavno veličanstveno. Ima nekih vizualno zapanjujućih dijelova, kao i jednako inovativnih, nešto što se zaista rijetko viđa u ovom pretrpanom žanru.

Spojite akciju s vrhunskim pisanjem i glumom zbog kojih brinemo o svim tim likovima, navijamo za njihovu pobjedu ili želimo njihovu propast, ova serija stoji uz bok najvećim djelima zombie žanra ikada. Osim zombija, ona jednako dobro stoji i uz velike fantastične/dvorske drame. Iako serija ne pomaže u ublažavanju naših briga zbog pandemije kroz koju prolazimo, barem nam daje neki način da potrošimo vrijeme.

Jedini problem koji sam imao s ovom drugom sezonom je bio taj što mi se previše svidjela, a pogledao sam je prebrzo.