Recenzija: The Cloverfield Paradox (2018)

Horor, misterija, sci-fi

Julius Onah

Oren Uziel, Doug Jung

Elizabeth Debicki, Daniel Brühl, Gugu Mbatha-Raw

Nakon što znanstveni eksperiment na svemirskoj postaji, koji uključuje akcelerator čestica, ima neočekivane rezultate, astronauti se nađu izolirani. Nakon strašnog otkrića, posada svemirske letjelice mora se boriti za opstanak.

The Cloverfield Paradox je Američki znanstveno-fantastični, horor, misterija film, redatelja Julius Onah, scenarista Oren Uziel i Doug Jung, a producirala ga je J. J. Abramsova filmska kuća Bad Robot Productions. To je treći nastavak u Cloverfield filmskoj franšizi. Zvijezde filma su Daniel Brühl, Elizabeth Debicki, Aksel Hennie, Gugu Mbatha-Raw, Chris O’Dowd, John Ortiz, David Oyelowo i Zhang Ziyi.

Ova filmska franšiza je puna misterija i iznenađenja, a vrlo vjerojatno najveće iznenađenje je došlo danas, prvo u obliku teaser trailera za film, a onda i najava da je film pušten na Netflix, nešto više od dva mjeseca prije nego će doći u kina (20. travanj 2018).

Prva dva filma franšize su mi dobra, ali ne puno više od toga. Ima misterije, ima intrige, ali nekako redovito pre malo otkrivaju i previše toga ostavljaju ne dorečenim. Ovaj treći film nije baš takav, imam osjećaj da je zaokružena jedna cjelina i dosta toga je objasnio o postanku cijelog tog filmskog svemira. Ipak, što se tiče kvalitete, tu mi je negdje kao i prva dva filma, dobar, ali ne više od toga.

Film počinje odlično, napeto, misteriozno i dakako u svemiru, te gotovo odmah na početku da do znanja što se i zašto događa u cijelom Cloverfield filmskom serijalu. Iako objašnjenje nije loše, jako je pre jednostavno. Gotovo da je sve objašnjeno u jednoj rečenici, jednog intervjua. To se ipak moglo puno više i bolje razraditi, odakle su došla ta čudovišta, što su ona i slična pitanja će nažalost i dalje ostati ne odgovorena. Nakon početnih jedno pola film, gdje je film bio vrlo dobar i što se meni sviđa misteriozan, ostatak filma je dosta previdljiv, a pogotovo kraj. Taj predvidivi kraj mene ne smeta, ali me smeta što su nakon pola filma dosta razvodnili priči, odnosno bavili su se nekim poprilično ne važnim stvarima za ostatak serijala i fokusirali na nezanimljive likove.

Likovi u filmu su većinom ne zanimljivi, s izuzetkom solidnog Mundy (Chris O’Dowd) koji je donio malo humora u film.

Specijalni efekti ništa posebno, ali puno se ni ne može očekivati od filma s relativnom malim budžetom, od (kako se nagađa) $40 milijuna.

Sve u svemu, ako ste gledali prva dva, svakako pogledati i ovaj, ako ste ljubitelj znanstvene-fantastike ili misterije, također. Ne vjerujem da će vas oduševiti, ali vrlo vjerojatno vas neće i jako razočarati.

Teaser trailer pogledajte ovdje.