Recenzija: In the Tall Grass (2019)

Drama, horor, triler

Vincenzo Natali

Joe Hill, Stephen King

Patrick Wilson, Harrison Gilbertson, Rachel Wilson

Nakon što su čuli dječakov vapaj za pomoć, brat i sestra odlaze u golemo polje visoke trave u Kansasu, ali uskoro otkrivaju da možda nema izlaza … i da u njemu vreba nešto zlo.

Recenzija: In the Tall Grass (2019)

‘In the Tall Grass’ je knjiga od Stephen Kinga i njegovog sina Joe Hill, prvi puta izdana u dva dijela, prvi u lipnju/srpnju, a drugi dio u kolovozu 2012. godine, što je označilo njihovu drugu zajedničku suradnju, nakon knjige iz 2009. godine, Throttle.

Ovo je treća Netflixova adaptacija (Gerald’s Game, 1922) Stephen Kingove knjige koju je napisao zajedno sa svojim sinom, Joe Hillom. I dok sam već pisao kako sam veliki fan Kinga, nisam baš oduševljen njegovim djelima koje je pisao zajedno sa svojim sinom Hillom. Interesantno, i Hillove knjige su odlične kada na njima radi samostalno. S obzirom na to da originalni materijal, In the Tall Grass nije ništa posebno, teško onda da i ova Netflixova adaptacija može bolje.

In the Tall Grass zapravo izgleda poprilično dobro, čak i unatoč tome da se gotovo cijeli film odvija u visokoj zelenoj travi. Stvorila se jedna dobra, napeta i jeziva atmosfera, što je uz glumce, najbolja stvar u filmu.

Glumačka ekipa je također vrlo dobra, pogotovo bi tu istaknuo najpoznatijeg među njima, Patricka Wilsona (Conjuring), koji se već puno puta pokazao kao odličan glumac.

Kao što sam već gore napisao, priča nije dobra. Misterija je stvorena na samom početku, s tim čudnim, misterioznim i interesantnim, nazovimo ga labirintom visoke trave, ali osim toga gotovo sve je dosta loše. Objašnjenja za stvari koje se događaju u filmu nemamo gotovo nikakvih, a ludost u filmu raste sve više i više. Uz to, dok je početak, dobar, zanimljiv, napet i jeziv, s nekoliko solidnih jump scare scena, stiže nam jedno 40 minuta žive dosade i puno, puno zelene trave. Pred kraj opet malo bolje, zanimljivije i napetije, ali s hrpom opet ne objašnjenih stvari. Treba dodati i da su likovi i filmu uglavnom obični idioti.

Netflixovom filmu In the Tall Grass zasigurno nisu ni pomogli česti izljevi osjećaja glavnih likova, kao i zapravo dosta iritantna glazba, koja nas je valjda trebala zastrašiti. Pojavljuju se tu i neka bića o kojima nemam ništa za reći, jer se vrlo malo toga općenito sazna o njima. Možemo pretpostaviti što, odnosno tko bi oni mogli biti, ali to je sve, pravo objašnjenje nemamo.

In the Tall Grass nikada nije bio zamišljen kao veliki filmski blockbuster, nažalost pričom nije ponudio puno, ali za jedno do dva gledanja, u punom mraku i vrlo glasno, čak i nije tako loš. Uglavnom volim pogledati sve Kingove adaptacije, a kakvih je sve bilo, In the Tall Grass je negdje zlatna sredina. Vidi se da King, a i razni studiji, žele što više unovčiti popularnost koju je King ponovno stekao u Hollywoodu nakon filma IT Chapter One iz 2017. godine, jer smo od tada imali Gerald’s Game, 1922, Pet Sematary, IT Chapter Two i sada In the Tall Grass, te serije Mr. Mercedes, NOS4A2 i Castle Rock (klikom na link idete na recenziju, kao što možete vidjeti, zaista pratimo sve Kingove adaptacije). Stižu nam još i Doctor Sleep, Salem’s Lot, The Long Walk, From a Buick 8 i mini serija The Stand. Priča se i o drugim adaptacijama.