Recenzija: Big Little Lies (2017)

Krimi, drama, misterija

David E. Kelley

Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley

Big Little Lies (2017) on IMDb

Big Little Lies

Big Little Lies je nova HBO mini serija, hvaljena i od strane kritike i od gledatelja.

Moram priznati da je zaslužila svaku pohvalu. Priča koja bi inače možda više bila prikladna ženskoj populaciji, je tako dobro napravljena da sam i ja (muškarac) uživao tijekom gledanja. Spletkarenje, tajne, smicalice i ostalo je napravljeno na jedan takav zabavan, često duhovit način, a opet pun misterije i intrige i gleda se u jednom dahu. Tri žene s naizgled savršenim životima, polagano otkrivaju svoje najgore tajne i strahove, te nam otkrivaju da “i bogati plaču”.

Osim odlične, zabavne i cijelo vrijeme napete priče, ono što ovu seriju diže na još jedan viši nivo su glumice, pa i poneki glumci. Teško se odlučiti koji lik u seriji je bolji, ako bi baš morao, onda bi rekao da je ipak lik Madeline Martha Mackenzie (Reese Witherspoon) i zaista me ne bi čudilo da dobije Emmy nagradu za najbolju glumicu, a osim nje u stopu ju prate Nicole Kidman (Celeste Wright), Shailene Woodley (Jane Chapman) i još bi tu svakako ubrojao, u seriji izrazito odbojnog, Perry Wright (Alexander Skarsgård), koji je odlično odglumio ulogu koju je dobio.

Jedina možda mala zamjerka na seriju je što mi je malo pre očita. Od početka serije se vidi iz aviona tko je i što je, ali to svejedno ne čini seriju manje zabavnom.

Serija je smišljena kao mini serija, te ima 7 epizoda, te je time završena, ali obzirom koliko je pohvala dobila i koliko su je gledatelji zavoljeli, priča se da bi mogla dobiti i neki oblik nastavka. Osobno bi volio vidjeti još.

Već sada sa sigurnošću možemo reći da će se definitivno naći na našoj listi najboljih, novih, serija godine.