Recenzija: The Rhythm Section (2020)

Recenzija: The Rhythm Section (2020)

Dok karantena još uvijek traje, našli smo vremena i za neke gotovo potpuno nepoznate filmove. A jedan od njih je i The Rhythm Section sa Blake Lively u glavnoj ulozi. Našu recenziju pročitajte u članku.

Žanr: Akcija, drama, triler, misterija

Redatelj: Reed Morano

Scenarist: Mark Burnell

Glumačka postava: Blake Lively, Jude Law, Sterling K. Brown

Sinopsis: Žena traži osvetu protiv onih koji su imale prste u uroti zbog koje je njezina obitelj poginula u avionskoj nesreći.

Recenzija: The Rhythm Section (2020)

Okej, budimo realni, i samim pogledom na ovaj sinopsis gore, i bez gledanja ovog filma se da zaključiti da bi ovaj film trebao bez konkurencije dobiti nagradu “filmska šablona godine.” No ipak, iako je ovaj film pravljen na totalno klišeizirani i ziheraški način, mora se reći da je u biti i najlošiji film tog tipa. Pored filmova kao što su Colombiana, Atomic Blonde, Red Sparrow, Anna, pa i onaj prošlogodišnji treš Miss Bala je imao tog nekog safta koji mu je držao nos iznad vode. No nažalost, The Rhythm Section je nažalost ispao totalno osrednji, ali ne osrednji u onom smislu “zlatne sredine”, već toliko osrednji da nije ni pored klišeizirane priče, aljkavog scenarija, i još aljkavije režije nije imao apsolutno ništa zbog čega bi mogao zadržati ono malo digniteta.

Idemo po redu. Iskreno, nisam očekivao apsolutno ništa više od ovog filma nego da bude, u najmanju ruku, neki guilty pleasure za ubijanje vremena u ovo, već i ptice znaju kakvo vrijeme. U filmovima ovakvog tipa, vazda vam je sve poznato od prije; glavna heroina doživi tragediju, bla, bla, bla, želja za osvetom, bla, bla, bla, trening, bla, bla, bla, pokoka nekoliko sitnih riba prije nego dođe do krupne, i tako dalje, i tako dalje. Za one koji ne znaju, ovaj film je inače snimljen po istoimenom romanu, a zanimljivo je da je sâm autor tog izvornog romana upravo bio scenarist ovog filma. Ipak, iako roman nisam čitao, ako je suditi po scenariju filma, čini mi se da ni od romana nema neke velike fajde.

Recenzija: The Rhythm Section (2020)

Iako preko klišeiziranih radnji mogu vrlo lako prijeći uz dobru egzekuciju fabule, ovdje se to nije dogodilo. Scenarij je jako plitko pisan, a iako fabule ide nekim svojim tokom kroz tih sat i 50 minuta, mora se reći da je kompletna fabula užasno predvidljiva, i to toliko predvidljiva da ne znam zašto sam uopće poslušao IMDb i gore pod žanr filma napisao da je ‘misterija’. Sama ideja je toliki klišej i ne nudi apsolutno ništa novo, pogotovo zbog vremenske crte zbog koje se čini kako je razvoj glavnog lika užasno požurivan za potrebe što bržeg izvođenja fabule. Mislim, glavna heroina prođe put od prostitutke do ubojice u svega par mjeseci. Mislim, svi dobro znamo koliko je treninga potrebno za profesionalne ubojice, ali glavna heroina u ovom filmu nije imala vremena ispraksati se do kraja kao što je recimo imala glavna heroina u filmu Colombiana. Ipak, drago mi je da je nisu nakon tako malo pripreme učinili svemoćnom, odnosno malo su dozirali i pokušali naglasiti da je ona još uvijek nova u svemu tome i da tek sad vidi koliko je teško snalaziti se u u takvom svijetu. No ipak, jedna Miss Bala, koja je isto imala jako veliki problem sa tim brzanjem, ipak je na kraju nekako to uspijela bolje egzekuirati od The Rhythm Section.

Idemo dalje. Što se tiče glumačke postave, iako ju predvode inače obećavajući glumci Blake Lively i Jude Law, glumački kadar je također ostao ispod prosjeka. Nadao sam se da će barem Blake uspijeti malo zablistati u svom tom rusvaju, ali nažalost nije. A Jude Law je bio takav da ne bih ni skužio da je to on bez guglanja. Ostatak glumačke postave je također posao odradio jako osrednje (koji naginje ka lošem), ali gotovo nijedan drugi lik nije bio iole bitan. Što se tiče režije, također se ne može reći puno toga pozitivnoga. Pogotovo u akcijskim scenama gdje je kadriranje toliko loše odrađeno da biste mogli dobiti morsku bolest. Kad spomenuh akcijske scene, samo da znate da akcije ima kriminalno malo. Toliko vremena se troši na to dosadno i nezanimljivo građenje i zaplet fabule fabule, ali i kad akcija napokon dođe na red, kompletni dojam o filmu se, nažalost, nimalo ne poboljšava.

Recenzija: The Rhythm Section (2020)

Zaključimo. The Rhythm Section je film kojeg bismo vam preporučili da ga izbjegnete ako je ikako moguće. Naravno, mi nemamo utjecaja na to hoće li netko nešto gledati ili ne gledati zbog onoga što smo mi napisali. Ali, iskreno ćemo vam reći da pored tolikih filmova koji su rađeni na sličnom (odnosno, potpuno istom) konceptu, ovaj film nema apsolutno ništa, ne samo da se istakne od tolikih sličnih filmova, nego nema ništa ni da bude uz rame takvim filmovima. Ovo je film koji je završio na dnu tog ormara, i vjerujte nam da se ne isplati kopati toliko duboko da ga otkrijete i pogledate, jer i sa malim i skeptičnim očekivanjima, ovaj film ostavlja itekako gorak okus u ustima.