Recenzija: Lore (2017– )

Pročitajte našu recenziju, za novu Amazon Horor seriju ‘Lore’, pravljenu prema jednim od najpoznatijih podcasta (audio zapisi) na svijetu, prema istinitim horor pričama, od kreatora podcasta Aaron Mahnke. Gotovo sigurno nešto ovako, drugačije, niste nikada gledali.

Horor

Aaron Mahnke, Gale Anne Hurd

Caroline Arapoglou, Mark Ashworth, John Byner

Lore (2017) on IMDb

Recenzija: Lore (2017– )
Lore

Aaron Mahnkenov “Lore” je jedan od najpoznatijih kreatora podcasta na svijetu, spajajući strašne istinite priče i ulazeću duboko u mitove koji su doveli do tih strašnih posljedica u stvarnom svijetu.

Izvršna producentica serije je Gale Anne Hurd, žena koja je zaslužna za neke od najboljih filmova i serija, The Terminator, Aliens, The Abyss, Tremors, Terminator 2: Judgment Day, The Walking Dead i mnogi mnogi drugi, a glumačka ekipa se mijenja u svakoj epizodi, ali neki od njih su Robert Patrick, Adam Goldberg, Colm Feore, Kristin Bauer van Straten, Holland Roden i Campbell Scott.

Serija Lore je nešto potpuno drugačije, vjerojatno od ičega što ste do sada gledali. Baš kao što je ‘podcast’ u svijetu knjiga i audio knjiga, potpuno drugačija stvar, tako je i ovo. Svaka epizoda serije je drugačija, tako da ima boljih i zanimljivijih epizoda, a nažalost ima i onih dosadnih. Ima nekih strašnih, jezivih i teških za gledanje, dok su druge blijede, slabe i jednostavno teško gledljive.

Ono što je svima zajedničko je da je samo dio serije igrani, ostalo je više kao dokumentarni, prezentacija istinitih slučajeva, istraživanja, pronalazaka i slično. Tako da što se tiče igranog dijela serije, po epizodi dobijete kakvih 20tak minuta, a ostalo je, pa recimo to tako, dokumentarni dio, teže je drugačije objasniti. Ono što je dobro je što se upravo taj dokumentarni, stvari dio, vrlo dobro uklopi u ovaj, pa barem djelomično, izmišljeni.

Inače sve u seriji je rađeno prema stvarnim ljudima, činjenicama, istraživanjima i ostalom. Drugo je što su nama sada neke od tih stvari možda i smiješne za čuti ili vidjeti, te ponekada ne vjerojatne da su ljudi toliko drugačiji bili, ali gotovo sigurno, zaista, jesu.

Ako ste ljubitelj horora ili čak misterije, dajte ovoj seriji priliku. Iako nije nešto jako dobra, jako je interesantan način pravljenja iste.