Recenzija: The Punisher - sezona 2

Recenzija: The Punisher – sezona 2

Pogledali smo drugu sezonu Marvelove Netflix superhero serije The Punisher. Našu recenziju druge sezone The Punisher možete pročitati u članku.

Akcija, avantura, krimi, superhero

Steve Lightfoot

Jon Bernthal, Jason R. Moore, Ebon Moss-Bachrach

Nakon što se osveti nad ljudima koji su mu ubili obitelj, otkriva zavjeru koja seže puno dalje nego su u prvi trenutak činilo.

The Punisher je Američka televizijska serija, napravljena za Netflix, prema Marvel liku istog imena. Smještena je u Marvel Filmski Svemir (MCU), te dijeli kontinuitet s ostalim filmovima i televizijskim serijama franšize, a uz to je i spin-off serije Daredevil.

Nakon što se u prvoj sezoni osvetio svima koji su mu uzeli obitelj, u drugoj sezoni Frank Castle je slobodan čovjek. Hoće li on nastaviti putem koji je započeo u prvoj sezoni kao Punisher ili će se okrenuti nekom sretnijem životu, saznali smo u ovoj drugoj sezoni. Sezona započinje upravo tako, traženjem nekog smisla u Castleovom životu, taman kada misli da je pronašao trenutak sreće, oni ga ponovno uvuku u nasilje. I kakvo samo nasilje imamo prilike gledati u ovoj sezoni.

Ljubitelji brutalnog, okrutnog nasilja, krvi, borbi, lomova, ubijanja i pucanja u filmovima i serijama će sigurno biti oduševljeni ovom sezonom. Nekako je puno manje sezona usredotočena na građenje neke suvisle priče, a znatno više na odličnu akciju i maksimalnu brutalnost, zaista rijetko viđenu na ekranima.

Moj glavni problem je upravo to što je priča ove sezone naporna i rijetko zanimljiva. Klasične već viđene stvari se događaju, netko nekoga ucjenjuje, treba ga ubiti, pa usput ubiti još milijun drugih jer su se slučajno našli na putu, pa mućenje radi izvlačenja informacija, pa neki usputni ne važni događaji kako bi se samo dobilo na vremenu i razvilo sezonu prije samog kraja i slično. Jednostavno se ne trude dovoljno razviti dobru i zanimljivu priču, nego je cijeli fokus na akciju i oko toga se zaista vidi da su se trudili. Dobar primjer razvijanja priče i lika je u Daredevilu Wilson Fisk, koji osim što ponudi toliko željenu akciju, uvijek se potrudi i oko zanimljive radnje. Ovo je više stripovska radnja u kojoj ukratko daju razlog za svu akciju koja se odvija.

Osim što priča nije bila ništa posebno, baš kao i u prvoj sezoni negativci su dosta ne zanimljivi. Najgora stvar u prvoj sezoni mi je bio glavni negativac Billy Russo, kojeg su iz nekog razloga odlučili vratiti i za drugu sezonu. Iako ovdje on možda i nije glavni negativac, uzima previše vremena svojom pojavom, koja je blago rečeno otužna. Zaista nema što ponuditi protiv lika kakav je Castle. Niti sam, niti s ekipom, apsolutno nije ta klasa i Punisheru treba neki jači, zastrašujući i zanimljiviji protivnik od ovog. Glavni negativac serije nije ništa bolji, čak bi rekao i lošiji od Russoa, a tek kako je on loše razvijen. Njegova pozadinska priča bi stala na jednu stranicu stripa.

Međutim, nakon ovih nekoliko loših stvari, bitno je za reći da ova serija zapravo nije pravljena o tome, nego je riječ o jednoj rijetko viđenoj, odličnoj akcijskoj seriji s fantastičnim glavnim glumcem i likom. Uglavnom su svi ostali likovi osim njega ili slabi ili vrlo iritantni. U prvoj sezoni smo imali vrlo dobrog David Lieberman / Micro, a nažalost u ovoj sezoni nitko nije uspio dobro ispuniti njegovo mjesto.

Sve u svemu solidna sezona, iako je to moglo i puno bolje. Vidjet ćemo što će biti dalje, s obzirom na Netflixovo otkazivanje Marvelovih serija, vjerojatno će doživjeti sudbinu drugih Marvelovih serija, a hoće li nastaviti na Disney+, teško je reći. Možemo se samo nadati, iako ne vidim kako bi ova količina nasilja mogla završiti na Disneyjevoj streaming platformi, no nadam se da griješim.

Trailer druge sezone serije The Punisher