Recenzija: Jessica Jones – sezona 3

Pogledali smo treću i posljednju sezonu Netflixove Marvel serije Jessica Jones. Našu recenziju treće sezone serije pročitajte u članku.

Akcija, drama, krimi, superhero

Melissa Rosenberg

Krysten Ritter, David Tennant, Rachael Taylor

Nakon tragičnog kraja njezine karijere superheroja, Jessica Jones pokušava izgraditi svoj život kao privatni detektiv, baveći se ljudima s iznimnim sposobnostima.

Jessica Jones je Američka superherojska serija, napravljena za Netflix od kreatorice Melissa Rosenberg, pravljeno prema Marvel strip liku istog imena. Smještena je u Marvel Cinematic Universe (MCU) i dijeli kontinuitet s filmovima iz franšize.

Nakon što se prve dvije sezone pokušavala uhvatiti u koštac sa svojom prošlosti, Jones je rastrgana između heroja i cinika dok se suočava sa svojom budućnošću. U svojim dvojbama oko toga treba li biti heroj, Jonesina tvrdokorna introspekcija oštro je suprotstavljena gladi posvojene sestre Trish (Rachael Taylor) da savlada njezine nove moći.

Kao i kod većine Marvel/Netflix serija, sve se kreće dosta usporeno. Iako su se u svim tim serijama dobro razradili likovi, problem je što je sve to dosta razvučeno i usporeno. Tako je ova sezona imala jednu odvojenu, sporednu priču koja se posvetila Rachael Taylorovoj Trish i njezinoj pretvorbi iz relativno poznate osobe u agilnu superjunakinju koja se bori protiv kriminala, što je nekako prirodna transformacija iz prošle sezone. Problem kod toga je što titularnog lika, Jessicu Jones, vidimo manje od očekivanog u ovoj sezoni. To inače ne bi bilo toliko strašno, ali ako znamo da je ovo kraj ne samo ove serije, nego svih Marvel/Netflix serija, onda baš nema puno smisla ići graditi jednog lika kojeg teško da ćemo vidjeti u budućnosti.

Recenzija: Jessica Jones - sezona 3

U daljnjem tijeku pratimo Jessicu u odnosu sa svojim novim ljubavnikom dok čekamo neku novu prijetnju kako bi malo začinilo ovu do sada dosadnu sezonu. Kada se pojavi, što traje jako dugo dok se dogodi, Jeremy Bobbov ubojica Gregory Salinger je solidan, ali nažalost ništa više od toga. Ništa se ni iz bliza nije približilo David Tennantovom Killgraveu iz prve sezone. Ipak, za razliku od prošle sezone, ovaj negativac je uspio pronaći ranjivosti naizgled nepobjedive Jessice.

Vizualno je serija opet odlična, što samo pokazuje koliko puno znači visoka produkcija Netflixa. Možemo se samo nadati da će Disney i Hulu nastaviti praviti Marvelove serije barem ove produkcije.

Sve u svemu nije loša sezona, ali niti nešto što će se pamtiti. Ljubitelji Jessice Jones će sigurno biti zadovoljni što su dobili još jednu sezonu, međutim fanovi Marvel/Netflix serija možda i neće biti toliko zadovoljni što je ovdje kraj. Možemo se samo nadati da će Disney kroz neko vrijeme odlučiti nastaviti s tim serijama na nekoj od svojih streaming platformi. S obzirom na količinu nasilja Hulu se pokazuje kao pravi izbor za to. Marvel TV trenutno radi i neke druge serije za odrasle za Hulu, tako da bi se ove odlično uklopile među njih. Navodno Disney sljedećih par godina ne smije koristiti ove likove nigdje, međutim dok se sve to isplanira, snimi i ostalo, taman će proći tih par godina. Ako se malo preustroje, recimo spoje Luke Cage i Iron Fist, te nakon novih sezona smisle novi Defendersi, opet bi to moglo biti prava stvar. Možemo se nadati da će svi oni pronaći svjetliju budućnost.

Trailer treće sezone serije Jessica Jones: