Recenzija: Titans (2018-)

Pogledali smo prvu sezonu nove DC superhero serije Titans! Našu recenziju prve sezone serije Titans pročitajte u članku.
 Titans (2018) on IMDb

Akcija, avantura, fantazija, superhero

Brenton Thwaites, Teagan Croft, Anna Diop, Lindsey Gort, Minka Kelly, Ryan Potter, Alan Ritchson, April Bowlby, Jake Michaels, Seamus Dever, Bruno Bichir,  Dwain Murphy

Ekipa superjunaka predvođena Nightwingom (prijašnjim prvi Batmanovim Robinom), okuplja se kako bi se borili protiv zla i drugih nedaća.

Recenzija: Titans (2018-)

Titans je Američka TV serija pravljena za novu DC streaming platformu DC Universe, prema ekipi DC stripova Teen Titans. Kreatori serije su Akiva Goldsman, Geoff Johns i Greg Berlanti, a u seriji glume Brenton Thwaites kao Dick Grayson / Robin, vođa Titansa, a pridružuju mu se Anna Diop kao Starfire, Teagan Croft kao Raven i Ryan Potter kao Beast Boy. Prva sezona Titansa se sastoji od 11 epizoda i serija je obnovljena za drugu sezonu.

Serija Titans uglavnom prati Dick Graysona, vođu Titana i ovdje već ‘bivšeg’ Robina koji oko sebe okuplja ekipu kako bi spasili mladu djevojku obuzetu tamom imena Rachel Roth / Raven. Serija se uglavnom vrti oko Graysona, dok su ostali za sada znatno manje zastupljeni.

Titansi prate i nastavljaju mračnu temu koju je u DC svemiru započeo Snyder. Ono što je meni malo čudno, ne nužno loše, je što su oni ekipa uglavnom tinejdžera i serija bi trebala po tome biti nekako za mlađu publiku, ali je definitivno teški R-rejting, odnosno u svijetu serija TV-MA (nije za mlađe od 17 godina). To je nešto što će se sigurno mnogima svidjeti jer seriji daje jedno dozu ozbiljnosti. Vizualno je serija također odlična, CGI je vrhunski razvije, glazba u seriji isto vrhunska.

Moja zamjerka na seriju je to što se malo previše oslanja na Robina. Ostali likovi su manje razvijeni, a neke bi volio više vidjeti, pogotovo likove poput Hawk (Alan Ritchson) i Dowe (Minka Kelly), koji su i interesantni, a i izgledaju kao živući superheroji – wooow. Onda malo mi je ne uvjerljivo da je Greyson, koji izgleda kao da ima 15 godine, detektiv u policiji. Sumnjam da ispod jedno 30 godina može do i na tu poziciju, ali dobro. Uz to, iritantno mi je da Batman mora biti umješan u njihovih trenutno jedno 5, 6 različitih, ne povezanih serija i još tko zna koliko filmova. Pa dajte napravite seriju o njemu ili film, a ne ga gurati gdje god stignu.

Iako sam ja ljubitelj dužih sezona, gdje se više uspijemo upoznati i vezati za likove, ovakvi kraći formati omogućuju napetost u gotovo svakoj epizodi, što ova serija maksimalno iskorištava. Zaista u vrlo rijetkim trenucima uspori.

Interesantno je kako je kod ove serije trailer bio izrazito kritiziran i ljudi su se zbog njega bojali da će serija biti loša. Ispada da su traileri zapravo s pravom kritizirani jer nisu pokazali u pravom svijetlu ovu vrlo dobru seriju.