Recenzija: Danger Close (2019)

Recenzija: Danger Close (2019)

Pogledali smo novi Australski ratni film s Travisom Fimmelom (Vikings) u glavnoj ulozi, Danger Close. Našu recenziju filma Danger Close pročitajte u članku.

Akcija, drama, ratni

Kriv Stenders

Stuart Beattie, James Nicholas

Travis Fimmel, Richard Roxburgh, Luke Bracey

U kolovozu 1966. godine, u vijetnamskoj plantaži guma zvanoj Long Tan, 108 mladih i neiskusnih australijskih i novozelandskih vojnika bori se za svoje živote protiv 2500 vojnika Sjevernog Vijetnama i Viet Conga.

Recenzija: Danger Close (2019)

Australija ima svog Stevena Soderbergha i Michaela Winterbottoma u Krivu Stendersu. Redatelju koji je uvijek u pokretu, preuzimajući sve žanrove od niskog do visokog budžeta i od arta do komercijalnih hitova. U Danger Close, (bitci za Long Tan tijekom Vijetnamskog Rata), on stvara ratni film koji se odvija na mnogim razinama.

Osjećaj tijekom gledanja ovog odličnog ratnog filma je kao da ste vi jedan od tih mladih vojnika na tom užasnom mjestu, zato što ste od doslovno samog početka ubačeni u kaos koji je nemilosrdan i osjećate taj intenzitet koji su ti jedni dječaci morali izdržati. Čak i iz udobnosti doma, film me je uspio uvući preuzimajući moja osjetila uz zastrašujuće zvukove borbi, suočavajući gledatelje sa slikama užasnih smrti i predstavama koji su me uvukle u samo srce likova u tim tamnim trenucima.

Nije bilo napornih scena uvođenja likova izvan bitke. Scenaristi su bili dovoljno pametni da razviju likove tijekom uvoda i same bitke. Na tom putu su otkrivali neke male karakterne stvari koje su te likove činili ljudskim i krhkim. Najvažniji faktor u filmu im je bilo povjerenje i istina. Svi su ovisili jedni o drugima i morali su vjerovati da će im svaki dio te njihove male, ali vrlo organizirane postrojbe, držati leđa. Morate se diviti nekim od odluka u filmu (koji je pravljen prema istinitom događaju i sa stvarnim likovima), kako su se oglušili na naređenja i pomogli svojim suborcima u borbi.

Recenzija: Danger Close (2019)

Čuti Travisa Fimmela s Australskim naglaskom je bio pravi užitak, te vidjeti ga kako izvrsno glumi majora Harryja Smitha, neumoljivog junaka ove brutalne bitke. Nadam se da ćemo ga u budućnosti češće imati prilike gledati na malim ili velikim ekranima, jer je još jednom, nakon Ragnara u Vikings seriji, pokazao koliko je dobar glumac. I kad god bi se Daniel Webber (redovnik Paul Large) pojavio na ekranu, nisam mogao ne pomisliti na Sema Bottoma koji je glumio Lancea u Apokalipsi Danas. Isti način ponašanja i gotovo su izgledali kao blizanci.

Prikazi u filmu su iznenađujuće dobri. S budžetom od samo $35 milijuna su napravili vrhunski ratni film, koji definitivno može parirati bilo kojem Američkom ratnom filmu sa znatno većim budžetima od ovog. Nekoliko scena je bilo posebno fascinantno.

Cijeli film Danger Close je zapravo jedna bitka. Od početnih minuta, sve do završnih. Ako volite ratne filmove ovo je nešto što nikako ne bi smjeli propustiti. Ne zaboraviti ostati nekoliko minuta i nakon filma, te vidjeti te dečke u slikama, kao i godine onih koji su poginuli. Zaista zastrašujuće.

Trailer filma Danger Close: