Recenzija: HBO TV serija His Dark Materials je definitivno bolja od filma

Pogledali smo BBC/HBO seriju fantazije His Dark Materials, pravljenu prema knjizi istog imena od Philipa Pullmana.

Datum izlaska serije His Dark Materials:

04. studeni 2019.

Fantazija, avantura, drama, obiteljski

Dafne Keen, Tyler Howitt, Ian Peck, James McAvoj, Ruth Wilson

Dvoje djece kreće u čarobnu avanturu kroz paralelne svjetove.

His Dark Materials je nadolazeća Britanska avanturistička fantazija serija pravljena prema knjizi istog imena od Philipa Pullmana. Seriju producira New Line Cinema i Jane Tranter i Julie Gardner od  Bad Wolf za BBC One i HBO, koji će seriju distribuirati internacionalno. Prva sezona ima osam epizoda, a već je najavljena i druga sezona s isto toliko epizoda. Ova naša sadašnja recenzija serije temelji se na pogledane četiri epizode, koje smo kao mediji dobili od HBO za recenziju, od osam prve sezone, tako da je vrlo moguće da će se promijeniti kada pogledamo svih osam.

His Dark Materials TV serija je pravljena prema epskoj trilogiji knjiga fantazije od Sir Philipa Pullmana, a sastoji se od Northern Lights (1995) (objavljene kao The Golden Compass u Sjevernoj Americi), The Subtle Knife (1997) i The Amber Spyglass (2000). Prva sezona serije His Dark Materials će adaptirati prvu knjigu, “The Golden Compass”. Vrlo je bitno za reći da serija vrhunski prati prvu knjigu, barem u ove prve četiri epizode, te da će ljubitelji knjiga zasigurno biti oduševljeni.

Trailer: His Dark Materials (2019– )

HBO serija His Dark Materials prati 12-godišnje siroče Lyru (Loganovu Dafne Keen, koja je izniman talent sa samo 14 godina), nakon što je ostavljena u Jordan College u Oxfordu kao beba. Odvija se u svijetu poput našeg s nekoliko ključnih razlika: Društvom vlada Magesterium, predosjećajno i strogo religiozno tijelo, a ljude zauvijek prate životinjske manifestacije njihovih duša, naziva daemoni.

Lyra i njezin daemon, Pan (glas posuđuje Kit Connor) sanjaju o putovanju na sjever, u smrznuti krajolik ogromnih oklopnih medvjeda i mogućih portala u druge svjetove, s njezinim ujakom Lordom Asrielom (James McAvoj). U seriji se pojavljuje hrpa drugih likova, o kojima ne želimo ići u puno detalja zbog spojlera, ali definitivno moramo izdvojiti predivnu i sofisticiranu Mrs. Coulter (koju glumi fantastična zvijezda serije Luther, Ruth Wilson).

Visoka produkcija na koju smo navikli u svakoj HBO seriji je prisutna i ovdje, te od samog početka serija izgleda vrhunski. Budžet je vidno velik, kinematografija i boje odlične, glazba ih također prati.

Nakon što je HBO prekinuo s prikazivanjem epske serije Game of Thrones (nakon 8 nevjerojatno popularnih godina), seriju His Dark Materials su reklamirali kao njezinog prvog nasljednika. Bitno je naglasiti, da ova serija to nije! Iako se svugdje piše, najavljuje kao takva, ona je znatno sličnija Harry Potter filmovima, nego GoT seriji. Zapravo, osim što se radi o fantaziji, nema gotovo nikakve druge poveznice s GoT.

Meni je glavni problem serije upravo to što ju svi reklamiraju i propagiraju kao novu Game of Thrones. Ovo je jedna poprilično dječja, odnosno obiteljska serija. Nemojte očekivati, akciju, brutalnosti, sex, nasilje i slično kao u Game of Thrones, već neke prijateljske odnose između likova koji su stvoreni u Harry Potter svijetu, možda čak još više, zbog daemona, u Fantastic Beasts. I dok HBO definitivno zna svoje serije odlično ispromovirati, mislim da nema nikakve šanse steći popularnost serije Game of Thrones, nije taj tip.

Ovo nije potpuna recenzija serije His Dark Materials, zato što smo sada dobili od HBOa samo četiri epizode prve sezone od osam. Međutim, ako ovako dobro nastavi pratiti knjigu, ostvarivati ovako kvalitetnu glumu i vizualno nastavi oduševljavati, ocjena bi mogla biti samo još bolja.

Datum izlaska prve epizode serije His Dark Materials je 04. studenog 2019. godine.

U nastavku pogledajte trailer serije His Dark Materials