Recenzija: Summer of 84 (2018)

Datum izlaska filma:

22. siječnja 2018.

Drama, horor, misterija

François Simard, Anouk Whissell

Matt Leslie, Stephen J. Smith

Graham Verchere, Judah Lewis, Caleb Emery

Nakon što posumnjaju da je njihov susjed – policijski službenik – serijski ubojica, skupina tinejdžera počinju ga špijunirati tijekom ljeta i prikupljati dokaze, ali kako se približe otkrivanju istine, stvari postaju opasne.

Summer of 84 je Kanadski horor, misterija, drama film, redatelja François Simard, Anouk Whissell i Yoann-Karl Whissell. Zvijezde filma su Graham Verchere, Judah Lewis, Caleb Emery, Cory Gruter-Andrew, Tiera Skovbye i Rich Sommer. Premijera filma je bila 2018 na Sundance Filmskom Festivalu. Nažalost imao je limitirano kino izdanje, samo u Americi, koje je krenulo 10. kolovoza 2018. godine od Gunpowder & Sky.

Summer of 84 je odličan filmić koji je nažalost nepravedno prošao mnogima ispod radara. Kada uspijete naići na neki ovakav manje poznat film, tek onda zapravo vidite koliko se neki kriminalno loši filmovi smatraju blockbusterima, a filmovi poput ovog prolaze potpuno ne zapaženo.

Film počinje pomalo usporeno, to nije nužno loša stvar, likovi se razvijaju, prijateljstva se grade, neke nove ljubavi i cijelo jedno naizgled idilično susjedstvo u predgrađu u kojem se nikada ništa ne događa. Ljeto je 84′ i dečkima s bujnom maštom i raznim obiteljskim problemima je dosadno. U isto vrijeme se odvija niz serijskih ubojstava. Dakako, oni posumnjaju da je njihov prvi susjed serijski ubojica i tu zapravo počinje film. Ovaj film će vas odvesti na jednu ludu vožnju, o kojoj ćete vrlo vjerojatno još danima razmišljati. Vrlo interesantna stvar u filmu je promjena žanrova; iz filma poput Stand by Me, možda The Goonies, pretvara se u klasični slasher horor film. Mala zamjerka na tijek filma mi je to što se prvi dio činio poprilično neozbiljno i pomalo komično, pa sam očekivao da će cijeli film biti takav. Možda je upravo to i pravo iznenađenje filma.

Glumci su većinom vrlo dobri, klinci su odlični, dobro su razvili prijateljstvo između njih, serijski ubojica mi nije baš toliko legao, ali i dalje je dobar i poprilično ne očekivan.

Šteta što nisu malo više iskoristili tematiku 80′, jer osim odjeće, vrlo malo glazbe, rijetko što drugo nas može podsjetiti na to doba. Vjerojatno zbog malog budžeta nisu imali veća prava na te stvari, ali kako bi dobro uskočila neka glazba iz tog vremena. Ipak, glazba je bila luda, podsjećala je, ali opet nekako zabavno, baš na slasher filmove 80′ i 90′.

Iskreno ovom filmu bi dao ocjenu 7 ili 7.5 (koju opciju nemam), ali želio bi više ljudi privući gledanju ovog zabavnog filma, pa ću mu ipak dati 8icu. Svakako ga pogledajte, sumnjam da ćete se razočarati.

Trailer filma Summer of 84′ pogledajte ovdje.