RECENZIJA: THE FALCON AND THE WINTER SOLDIER (2021), Epizoda 3

Pogledali smo treću epizodu MCU serije The Falcon and the Winter Soldier. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Superhero, akcija, sci-fi

Malcolm Spellman

Anthony Mackie, Sebastian Stan, Daniel Brühl, Emily VanCamp, Wyatt Russell

Nakon što mu je na kraju Avengers: Endgame (2019) uručen štit kapetana Amerike, Sam Wilson udružuje se s Buckyjem Barnesom u svjetskoj avanturi koja stavlja njihove sposobnosti na kušnju dok se bore protiv anarhističke skupine Flag Smashers.

Tri završile, tri ostale. Nakon završenih 50 posto druge Disney+ MCU serije, situacija se nastavlja kao i prije. Svaka epizoda na odgovori na neka važna pitanja, u isto vrijeme postavi neka nova, i sve to radi začinjena akcijom, humorom i svime onime što Marvel fanovi vole. U ovoj epizodi smo konačno vidjeli i dva lika koja smo željno isčekivali, i moramo odmah reći da je Baron Zemo apsolutni highlight epizode. E sada, mnogo toga se moglo vidjeti u ovoj epizodi, ali ovo je stvarno epizoda o kojoj je teško nešto reći bez spojlera, ali dat ću sve od sebe da ne izlanem nešto previše.

Epizoda je naravno odmah krenula riješavati cliffhanger iz prošle epizode, i to je naravno super. Vidljivo je da serija drži dobar tempo kroz svaku epizodu, a kako se radnja fino razvija, čini nam se da ćemo nakon zadnje epizode moći na cijelu ovu seriju gledati kao na neki ogromni film koji je zapravo jako dobar nadomjestak za one hardcore fanove koji su se nekako ipak nadali da bi mogao dogoditi Captain America 4.

Bromance između dva glavna lika je naravno i dalje sveprisutan, popraćen naravno odličnim balansom akcije i humora. Prošla epizoda je bila u potpunosti fokusirana na to, a sada je to samo dodatni začin u moru svega što nam je ova nova epizoda ponudila. Već smo spomenuli Zemoa, i vjerujte da je itekako opravdao svoja očekivanja iako se tek mora otkriti što tu on zapravo muti (jer vrlo je očito da nešto muti), ali zapravo mi se i ovako jako sviđa kada ga pokušavaju predstaviti kao nekog anti-heroja. Daniel tu ulogu igra jako dobro, čak i bolje nego što je u Civil Waru, pogotovo što je sada i on dobio svoju dozu akcije jer realno, u Civil Waru ga nismo imali prilike vidjeti u hand-to-hand borbi. Možda će djelovati banalno, ali moram mu pohvaliti i kaput i onu poznatu ljubičastu masku koju će fanatici stripa odmah prepoznati.

Ova epizoda konačno nam je vratila i lik Sharon. Okej, to sam vam sad spojlao, ali nisam mogao da ju ne spomenem. Neću ništa previše govoriti, samo ću reći da mi se svidio način na koji su izveli njezin povratak i njezine akcijske sekvence su jako dobre, iako me baš zanima kakva je njezina daljnja uloga jer, moram reći, nešto mi tu jako smrdi. Već sam spomenuo scene hand-to-hand borbe, ali iako i Zemo i Sharon to jako dobro rade, najbolji u tom segmentu je apsolutno Winter Soldier. I uz sve to, ne zaboravimo i lik US Agenta kojeg u ovoj epizodi nije bilo puno, ali pokazali su ga tek toliko da ga ne zaboravimo i da ga drže u koraku s pričom. To je sasvim okej, ali on svoje mjesto pod reflektorom još uvijek čeka, kao i negativci Flag Smashersi kojima su dobro opisani motivi, ali nekako su još uvijek, što bi se reklo, zaboravljivi.

Uz sve to, epizoda je nastavila tradiciju prijašnjih epizoda te bacila dobar cliffhanger na kraju, kojeg vam naravno neću otkriti, ali moram reći da je bilo apsolutno neočekivano. Vidi se da serija pokušava svakom iole bitnijem liki dati neku pod-fabulu kako nijedan lik ne bi ispao kozmetički detalj, i to zapravo radi jako jako dobro. Uz internacionalni karakter kojeg serija ima (svake epizode obiđemo najmanje 5 gradove raspoređenih po cijeloj zemaljskoj kugli), jako dobru akciju, humor, kemiju među glavnim likovima, povratničke likove i sve ostalo, ne moramo ni naglašavati da jedva čekamo idući petak.