Recenzija: Love, Death & Robots (2019-)

Recenzija: Love, Death & Robots (2019-)

Pogledali smo novu Netflixovu animacijsko antologijsku seriju od Tim Millera (Deadpool, Terminator: Dark Fate) i David Finchera (Se7en, Zodiac), Love, Death & Robots.

Animacija, komedija, fantazija, sci-fi

Tim Miller

Hayley McLaughlin, Helen Sadler, Stefan Kapicic

Kolekcija animiranih kratkih priča koje obuhvaćaju različite žanrove, uključujući znanstvenu fantastiku, fantaziju, horor i komediju. Recenzija: Love, Death & Robots (2019-) Još od The Animatrix iz 2003. godine nije bila ovako velika zainteresiranost za jednu animiranu antologiju. Ta kolekcija priča za odrasle, ispričana u različitim stilovima, vukla je konce iz različitih podvrsta animacije, koje su uglavnom bile povezane s hit franšizom ranih 2000tih, The Matrix. Više od 15 godina nakon toga, vrijeme je za evoluciju te ideje.

Serija Love, Death & Robots ima 18 epizoda, a svaka epizoda je jedan novi kratki film, pravljen s novom pričom i na drugačiji način. Nećemo ulaziti u sve od njih, ali ima nekih zaista fantastičnih epizoda i priča. Svjesni mliječni proizvodi, vojnici vukodlaci, roboti koji su divlji, čudovišta od smeća, kiborg lovci na nagrade, vanzemaljski pauci i krvno žedni demoni iz pakla – sve to se sjedinjuju u osamnaest animiranih priča.

U seriji se kombiniraju različiti žanrovi, od znanstvene-fantastike i fantazije, preko horora i komedije. Ali također smo dobili i različite animirane formate, uključujući tradicionalne 2D formate, do foto-realističnog 3D CGI. Cijela lista ovih priča obuhvaća razne teme za odrasle, uključujući rasizam, vlade, ratove, slobodu volje i ljudsku prirodu, preuzete od stotina autora i priča, mnogih koje je otkrio Miller prije nekoliko desetljeća.

Ova serija je nešto zaista jedinstveno i nešto što nikako ne biste smjeli propustiti. Rijetko kada me u zadnje vrijeme nešto ovako iznenadilo i ponudilo nešto ovako novo i unikatno. Kakvih je ovdje ludih priča bilo, za ne povjerovati. Sve nude ili fantastične priče ili nevjerojatno dobar CGI ili kombinacije i jednog i drugog. Teški R-Rated je, tako da nije za mlađe od 17 godina, ali će starije sigurno upravo to dodatno oduševiti i dati jednu novu dimenziju ovoj seriji. Često nakon završenih epizoda nam bude tako žao što nema još od ponekih priča, jer je ovo definitivno jedna od najboljih serija ove godine.

Ako moram neke mane serije reći onda je to možda što su u početku najbolje priče, negdje do pola sezone, a onda uglavnom lagano opadaju, ali su i dalje vrlo dobre. Opet do zadnje, koja je ponovno vrhunska. Jao kako je ovdje bilo ludo dobrih priča. Ako ste ljubitelji CGI-ja ili samo odličnih i jedinstvenih priča, Love, Death & Robots je nešto što nikako ne smijete propustiti.

Trailer serije Love, Death & Robots