Recenzija: The Hot Zone 2019

Recenzija: The Hot Zone (mini-serija, 2019)

Pogledali smo novu mini seriju, inspiriranu istinitim događajima, o nastojanjima obuzdavanja virusa Ebole, The Hot Zone. Našu recenziju mini serije The Hot Zone pročitajte u članku.

Drama, triler

James V. Hart

Julianna Margulies, Noah Emmerich, Topher Grace

Zastrašujuće širenje EBV (ebolavirusa).

The Hot Zone je Američka televizijska drama mini-serija, pravljena prema knjizi istog imena iz 1994. godine od Richarda Prestona. Ovi šest epizoda serije pravljeno je za National Geographic, te je postala najgledanija njihova serije.

Mini-serija The Hot Zone odvija se uglavnom u 1989. godini i prati nastojanja Američkih znanstvenika, prvenstveno Dr. Nancy Jaax (Julianna Margulies), u sprječavanju epidemije virusa Ebole, koji se po prvi puta na Američkom tlu pojavio kod čimpanzi u predgrađima Washingtona. Dr. Nancy Jaax stavlja svoj život i svoje potrebe na drugo mjesto i kreće u sprječavanje epidemije prije nego se proširi na ljudsku populaciju.

U početku serija počne vrlo dobro i drži vas napetim jednu do dvije epizode. Nažalost, nakon toga se poprilično uspori, ali i dalje kroz cijelo njezino gledanje ostaje pitanje što će se dogoditi. Odlično su prikazali sve te opasnosti koje vrebaju prilikom rada s jednim od najopasnijih virusa na planeti, koji doslovno s jednim lošim rukovanjem mogu izbrisati možda i cijelu ljudsku populaciju na Zemlji.

Mislim da bi za ovu seriju bilo bolje da je fikcija, a ne inspiracija istinitim događajima, jer ovako ubrzo počne gubiti na napetosti. Iako dobro pokaže koliko smo pred takvim virusima mali i beznačajni, te kolika su oni opasnost našoj vrsti, mi znamo njezin ishod – pa još uvijek smo ovdje. Ne bi vam htio otkrivati previše, ali dovoljno je da znate da Ameriku nije poharao virus Ebole na kraju 80tih godina prošlog stoljeća. Tako da to što je inspirirana stvarnim događajima joj je plus u smislu da su mogli dobro prikazati borbu s tim virusima, obuzdavanje, kakve sve osobne žrtve moraju podnijeti, kako je živjeti svaki dana, a da nisi siguran jesi zaražen virusom za koji nema lijeka ili ne i opet raditi svoj postao. S druge strane, to je minus zato što svi mi znamo kako će se na kraju završiti, tako da ona početna napetost, barem za nas gledatelje, vrlo brzo izgubio smisao. Međutim, na kraju ipak ostane gorak okus i razmišljanje koliko živimo bezbrižnim životima, a nemamo pojma da nas jedan krivi korak dijeli od ovakve globalne epidemije.

Gluma u seriji je vrlo dobra, upravo su glumci odlično prikazali na što su sve ti znanstvenici spremni kako bi spasili ostatak svijeta od zastrašujućih virusa. Njihov očaj u trenucima kada nisu znali jesu li zaraženi ili jeli im virus pobjegao i proširio se je bio vrlo uvjerljiv i nakon svake pogledane epizode tjerao me da se zamislim.

Nije spektakularno kao što bi možda bilo da je fikcija, ali definitivno jedna zanimljiva mini-serija od šest epizoda, pa ako nemate ništa pametnije za gledati dajte joj šansu.

Trailer serije The Hot Zone: