RECENZIJA: THE FALCON AND THE WINTER SOLDIER (2021), Epizoda 2

Pogledali smo drugu epizodu MCU serije The Falcon and the Winter Soldier. Naš kratki osvrt pročitajte u članku.

Superhero, akcija, sci-fi

Malcolm Spellman

Anthony Mackie, Sebastian Stan, Daniel Brühl, Emily VanCamp, Wyatt Russell

Nakon što mu je na kraju Avengers: Endgame (2019) uručen štit kapetana Amerike, Sam Wilson udružuje se s Buckyjem Barnesom u svjetskoj avanturi koja stavlja njihove sposobnosti na kušnju dok se bore protiv anarhističke skupine Flag Smashers.

Jedna stvar je sigurna, ovo je serija koja će se svidjeti svim hardcore Marvelovcima, pogotovo onima koji su najviše voljeli filmove Captain America: Winter Soldier i Captain America: Civil War. Ovom epizodom se pokazalo da serija baš fura taj fazon koji, klasično za Marvel, savršeno balansira između akcije i dobrog humora.

Nakon što je prva epizoda bila svojevrsni uvod u seriju, sada su stvari itekako krenule prema naprijed. Odmah smo se i bolje upoznali s likom Johna Walkera, US Agenta (namjerno ga ne zovem novim Kapetanom Amerikom). I iskreno, iako vidim da će on hardcore obožavateljima Steve Rogersa ići na živce, zapravo se radi o dosta zanimljivom liku koji i ne djeluje toliko loš na prvu, ali tko zna što se tu sve još može otkriti do kraja serije. Vrlo je glupo tražiti usporedbu Walkera i Rogersa, ali Walker, kao zasebni lik, zapravo se čini dosta zanimljivim i nadam se da će uspjeti nekako se istaknuti sâm za sebe, kao zasebni heroj, a ne da cijelu seriju samo provede u sjeni Kapetana Amerike i da pokušava izigravati istog, jer od tog brašna mu nema kruha.

Ono što smo već i prije serije pretpostavili, sada nam je i ova epizoda pokazala da se odnos Sama i Buckya razvija kao u stilu neke buddy cop komedije, i iskreno, meni je to bilo presmiješno (u dobrom smislu). Njihova prepucavanja su same i dijaloge učinili zanimljivijima, a svađe kao da su neki stari bračni par su me iskreno jako nasmijale, baš onakav humor na kakav smo navikli i kakav volimo od Marvela. Ono što je dobra stvar, serija se dobro fokusira na sve što već dosad znamo iz MCU-a i pokušava sve to na neke načine dodatno proširiti i objasniti, kao što su recimo Buckyevi dani dok je radio za Hydru i slično. Jedino što možda mogu malo zamjeriti su negativci kojima su dobro objašnjeni motivi, ali sama prezentnost te skupine negativaca nije nekako, kako da kažem, pamtljiva. Zato jedva čekam Zemoa da se pojavi u svom punom sjaju.

Epizoda je pristojnog trajanja (50 minuta), ali ta kombinacija humora i akcije sve to čini toliko uzbudljivim da epizoda jednostavno – proleti. Iskreno, imao sam osjećaj kao da je 50 minuta prošlo za pet minuta, i kada je krenula završna špica, ja pogledam na sat i rekoh: “pa kad prije?” Može se reći da je ova epizoda bila jedan vrlo zabavni i uzbudljivi rollercoaster. A završetak je, naravno, bacio i cliffhanger zbog kojeg jedva čekamo idući petak. Ova epizoda je bila kao mini-film, i nadamo se da će i naredne epizode tako nastaviti.