Recenzija: Stranger Things – Sezona 3

Pogledali smo treću sezonu Netflixove horor fantazija serije Stranger Things. Našu recenziju treće sezone serije Stranger Things pročitajte u članku.

Drama, fantazija, horor

Matt Duffer, Ross Duffer

Millie Bobby Brown, Finn Wolfhard, Winona Ryder

Kada mladi dječak nestane, njegova majka, policajac i njegovi prijatelji moraju se suočiti s zastrašujućim silama kako bi ga vratili nazad.

Recenzija: Stranger Things - Sezona 3

U trećoj sezoni Netflixove serije Stranger Things nalazimo se u 1985. godini u Hawkins, Indiana. Ljeto je u punom jeku, škola je završila, otvorio se novi trgovački centar, a ekipa iz Hawkinsa je pred vratima odraslog svijeta. Romantika raste i komplicira stvari u grupi, a oni će morati naći načina kako da odrastu, a ne udalje se jedni od drugih. U međuvremenu, kao i u prve dvije sezone, opasnost vreba. Kada gradu zaprijete opasni neprijatelji, Eleven i njezini prijatelji će se podsjetiti da zlo nikada ne završava, ono se razvija. Sada se udružuju kako bi preživjeli i počinju se sjećati da je prijateljstvo uvijek jače od straha.

Nakon dvije godine izbivanja s malih ekrana, Stranger Things nam se ponovno vratio. Unatoč tome što je serija gotovo odmah pri izlasku postala kulturni fenomen, osobno nisam bio jednako oduševljen drugom sezonom kao prvom. Međutim, serija ima gotovo kultni status i očekivanja za treću sezonu su bila ogromna, gotovo nemoguća za ostvariti. Unatoč tome, ova treća sezona je dobro nadmašila drugu s puno više napetosti i krajem koji jednako dobro radi kao finale serije ili uvod u još više epsku četvrtu sezonu.

Recenzija: Stranger Things - Sezona 3

U ovih osam epizoda, treća sezona serije Stranger Things izgleda poprilično drugačije od prve dvije. Dobar dio sezone se odvija na svijetlim danima ljeta, a mogu se vidjeti i bolje produkcijske vrijednosti koje koriste pune prednosti promjena u vizualima kada se ne snimaju priče koje se odvijaju tijekom Noći Vještica. Uključivanje novog trgovačkog centra nas fantastično vrača u nostalgiju 80′, a tu je i nova prijetnja u obliku Hladnog Rata, Ruske vojske i špijuna, što nas također podsjeća na 80te godine prošlog stoljeća. S druge strane, to ubacivanje Hladnog Rata u seriju mi nije baš najbolje sjelo i nije tako zanimljivo kao gotovo sve ostalo u ovoj sezoni. Svakako nije pokvarilo ukupni dojam sezone.

Svi mladi glumci ove serije su vidno stariji nego u prve dvije sezone i serija to koristi samo u svoju korist. Baš poput starenja glumaca u filmskom serijalu Harry Potter, tako i ovdje priča serije stari zajedno s njihovim glumcima i to kao vino. Na početku sezone gotovo svi iz ekipe su u vezi, hormoni im rade kao ludi i kao pravi tinejdžeri iritiraju svoje roditelje, pogotovo Hoppera (David Harbour). Eleven više nije jednosložni eksperiment koji je nekoć bila i pridošlica iz prošle sezone Max (Sadie Sink) je postala puni član ekipe. To je sve vrlo divno i puno nostalgije.

I dok je Steve Harrington izgubio sigurnost koju je nekoć imao, Nancy Wheeler i Jonathan Byers nalaze svoje mjesto u lokalnim novinama. I dok su svi oni promijenjeni događanjima u drugoj sezoni, najveća promjena se vidi na Dacre Montgomeryju koji glumi Billy Hargrovea. U drugoj sezoni je trebao biti klasični negativac 80′, ali je završio kao dosta ne iskorišten lik. Ako ste gledali trailere za treću sezonu, onda znate da je on ovdje veća prijetnja od običnog zlostavljača koji je bio u drugoj sezoni serije Stranger Things. Bez da vam išta više otkrivamo, mogu vam samo reći da je prijetnja iz Upside Down veća nego ikada do sada.

Recenzija: Stranger Things - Sezona 3

Ono što je ovu seriju napravilo popularnom je dobra kombinacija nostalgije i odavanja počasti filmovima i TV serijama 80tih. Toliko toga je korišteno u ovoj trećoj sezoni serije Stranger Things da se gotovo osjeća kao pretjerivanje. Možda je činjenica da je 1985. bila jedna od najmanje suptilnih godina za modu, glazbu ili bilo što popularno, ali kada ova sezona nije usmjerena na glavnu priču, postaje ponekad malo preširoka u prepričavanju 80′. Također ima dosta više CGI-ja nego smo do sada navikli i dok je nešto bolji nego u prošlim sezonama, toliko ga puno ima da morate primijetiti kada je na ekranu. Ovih par manjih primjedbi su zapravo zaista gotovo nevažne, jer je glazba od Kyle Dixon i Michael Stein bolja nego ikada, a režija je jednaka ako ne i bolja od većine ljetnih kino filmova.

S nekoliko novih lica poput Maye Hawke, Jake Buseyja i Cary Elwesa, te povratnika poput Paula Reisera i Bretta Gelmana, Stranger Things sezona 3 će se kod većine gledatelja vrlo vjerojatno pogledati u jednom sjedenju. Kraj treće sezone serije nam je ponudio neki opaki vatromet (doslovno i figurativno) koji bi mogao poslužiti kao dostojan kraj ako serija odluči završiti ovdje. Kvalitetom mi je tu negdje s prvom sezonom, a definitivno napredak naspram druge sezone.

Trailer serije Stranger Things sezona 3: