Recenzija: The Rain (2018– )

Pogledali smo novu Netflix post-apokaliptičnu, znanstveno-fantastičnu, fantazija, triler seriju, The Rain. Našu recenziju serije The Rain pročitajte u članku.

Sci-fi, fantazija, triler

Jannik Tai Mosholt, Esben Toft Jacobsen, Christian Potalivo

Alba August, Lucas Lynggaard Tønnesen, Mikkel Boe Følsgaard

Nakon što brutalni virus izbriše većinu stanovništva, brat i sestra kreću na opasnu potragu za sigurnošću.

Recenzija: The Rain (2018– )

The Rain je Danska post-apokaliptična, znanstveno-fantastična, fantazija, triler serija, od kreatora Jannik Tai Mosholt, Esben Toft Jacobsen i Christian Potalivo. Serija je pravljena za Netflix i prva je Danska serija koja će se naći na toj streaming platformi. Čini se kako Netflix ovom serijom želi ponoviti uspjehe druge internacionalne serije, Njemačkog Dark.

Ovo je jedna vrlo dobra post-apokaliptična, misteriozna, često napeta, triler serija za MLADE. Ne kažem da se ostalima neće svidjeti, ali uvjeren sam da će se mladima svidjeti znatno više. The Rain prati grupu od nekih sedam mladih ljudi, koji se pokušavaju snaći i preživjeti u post-apokaliptičnom svijetu, te uz to otkriti kako je do toga svega došlo. Serija započinje odlično, a prva epizoda serije je meni do samog kraja prve sezone i dalje najbolja. Upravo u toj epizodi je stvorena ta odlična misterija, također epizoda je bila poprilično jeziva i stvorena je odlična atmosfera. Iako i dalje sasvim solidna serija, puno više se vremena troši na njihove međusobne odnose, kao i kratke priče o svakom od likova, što je zapravo napravljeno vrlo dobro i dirljivo, s obzirom na kratko vrijeme u kojem se upoznajemo s likovima.

Ono što je meni možda i najiritantnije u seriju je što ima hrpa slučajnosti. Pa tako nekim slučajnostima pogoduju našoj grupi, dok s nekim drugim, ‘slučajnim’ stvarima utječu na događaje u seriji, a te slučajnosti se događaju non-stop. Primjer koji nije nikakav spojler – idem kroz ogromnu šumu, naiđem na neku kuću, kad tamo od cijelog svijeta, baš ono što meni treba – tako što se nažalost stalno događa.

Glumci su, ha nisam siguran što reći, par mi se svidjelo i bili su dosta simpatični i uvjerljivi, dok nekoliko je vrlo iritantnih, što likova, a što njihova gluma. Također sporedni likovi su vrlo loši, ne zanimljivi, njihova priča je ispričana u doslovno 5 minuta, te izgleda da su ubačeni samo kako bi popunili prostor u seriji.

Vizualno serije je dosta tmurna, većinom se odvija po nekim zatvorenim prostorima i šumama, te povremeno uspije stvoriti dobar osjećaj te post-apokaliptične usamljenosti.

Sve u svemu, nije loša serija, pogotovo za mlade, kojima ju najviše i preporučujem, kao i ljubiteljima post-apokaliptičnih serija. Vjerujem da vas The Rain neće razočarati.