Recenzija: Serenity (2019)

Drama, misterija, sci-fi

Steven Knight

Steven Knight

Diane Lane, Anne Hathaway, Matthew McConaughey

Tajanstvena prošlost kapetana ribarskog broda koji živi na Karibima počinje ga opsjedati, zarobljavajući njegov život u novoj stvarnosti koja možda nije ono što se čini.

Recenzija: Serenity (2019)

Serenity započinje pomalo bedasto i u prvih 20tak minuta uspijeva izazvati neke neočekivane i vrlo vjerojatno ne željene reakcije smijeha. Negdje do pola filma mi nije jasno kako je netko mogao smisliti ovakvu glupost. Takve neke nelogične situacije, taj otok na kojem svi uvijek znaju sve, McConaughey koji je uvijek nekoliko koraka ispred svih, a opet nema novaca da si kupi alkohol, koji doslovno ne ispušta iz ruke nikada, a opet nikada nije bi pijan. Dolazak predivne, a opet toliko van ovog filma Anne Hathaway, što izgleda toliko nestvarno loše, da mi nije jasno kako su to mogli i pokušati. Njezin lik izgleda kao da je totalno zalutao u film. Dok je McConaughey neki pijanac koji ima cilj uloviti ribu, ona izgleda kao Femme Fatale iz nekih noir detektivskih filmova. Nema veze s ovim filmom.

Međutim, stvari se mijenjaju drastično na bolje kada negdje oko polovice filma vidimo jedan veliki zaokret u priči. Gotovo sve ono prije počne sjedati na svoje mjesto i film se od jednog od najgorih koje sam ikada pogledao, pretvara u jedan od boljih filmova 2019. godine. I dalje tu ostaje nekih ne logičnosti, nekih malo pretjeranih stvari, možda malo previše fantazije, ali rijetko kada se može pogledati jedan ovako, pa možemo reći eksperimentalan film, jer redatelj i scenarist su se definitivno odlučili eksperimentirati s njim.

Gluma možda nije fantastična, međutim ja sa ljubitelj i McConaugheyja i Hathaway, tako da su meni oni, unatoč čudnim ulogama, bili odlični. Siguran sam da neće svi dijeliti moje mišljenje. Pogotovo ne oko njezinih ‘Daddy’ problema, kao i njegov neprestanog opijanja. Međutim, to je više do scenarija koji im je dodijeljen nego do njihovih interpretacija.

Cijeli film se čini poprilično bizarnim, što se meni na kraju pokazalo vrlo simpatičnim. Definitivno nije remek djelo, pogotovo ako nakon njega još odlučite razmišljati malo o stvarima koje su se odvijale, ali meni vrlo zabavan za pogledati. Sviđao vam se film ili ne, šteta je što nema više takvih, eksperimentalnih filmova s poznatim glumcima. Nažalost, film nije dobro prihvaćen od kritike i sigurno je još jedna kriva stepenica za karijeru McConaugheyja, koja je definitivno u silaznoj putanji. Šteta jer je zaista jedan od najboljih glumaca današnjice.

U svakom slučaju, meni se film svidio i predlažem vam da ga odete pogledati. Ako ništa drugo, vjerojatno ćete se nasmijati, što i nije bio cilj ovog filma.

Trailer filma Serenity: