Recenzija: The Passage (2019-)

Recenzija: The Passage (2019-)

Pogledali smo novu vampirsku znanstveno-fantastičnu akcijsko avanturističku seriju The Passage. Ridley Scott i Matt Reeves su jedni od producenata serije. Našu recenziju serije The Passage pročitajte u članku.
Akcija, avantura, drama, sci-fi
Brianne Howey, McKinley Belcher III, Brianna Brown
Kada američki vladin pokus pretvori skupinu zatvorenika u smrtonosno zarazne vampire, mlada djevojka može biti jedina osoba koja bi mogla zaustaviti nastalu krizu. Trailer: The Passage (2019– ) Serija The Passage je djelomična adaptacija knjige istog imena od Justin Cronin. Zvijezde serije su Mark-Paul Gosselaar, Saniyya Sidney, Vincent Piazza, Brianne Howey, Jamie McShane, Caroline Chikezie i Emmanuelle Chriqui. Producenti serije su Liz Heldens, Matt Reeves, David W. Zucker, Adam Kassan i Ridley Scott. The Passage započinje s otkrićem muškarca starog 250 godina zatvorenog u Bolivijskom planinskom kraju, ispostavlja se da je on ‘vampir’, ali serija ne želi koristiti tu riječ, iako oni postoje. Dvojica prijatelja, znanstvenici Dr. Tim Fanning i Dr. Jonas Lear, žele iskoristiti to otkriće kako bi svijet učinili boljim mjestom za život, međutim, događa se što i obično u sličnim serijama/filmovima, ne ide sve onako kako su se nadali. Uz to, ova serija uopće nije o njima, nego o mladoj djevojci Amy Bellafonte, njezinom branitelju/odgajatelju Agentu Bradu Wolgastu, njegovoj ženi Dr. Lila Kyle i njihovoj zajedničkoj potrazi za srećom. Kao što možete pročitati u ovom gore opisu, nažalost potpuno se gubi ili razvodni priča o vampirima, epidemiji, apokalipsi i sličnim nama bitnim stvarima u ovakvom tipu serije, te se serija fokusira na mladu djevojku, za što uopće ne vidim kakvo mjesto ima u ovakvom, gotovo horor tipu serije. Započne serija vrlo dobro i kako ju neki od ‘vampira’ najavljuju, očekuje se propast čovječanstva svaki tren, međutim, mi gubimo vrijeme na potragu djevojčice za njezinom majkom, obitelji i sigurnosti, a isto to traži i Agent, koji je izgubio kćer i sada traži zamjenu za nju, na što se još kasnije nadoveže i njegova žena. Osim svih ovih gore nabrojanih likova, tu ima još hrpa dosta važnih likova, a na sve njih serija gubi dodatno vrijeme kako bi im dala kakvu, takvu dubinu, što naravno ne uspijeva uz svu ovu radnju i likove koju je pokušala nagurati unutar 10 epizoda. Cijelu sezonu čekamo da se dogodi nešto ključno i onda, kao i obično, to ostave za zadnjih pola sata. Gluma je isto ispod nivoa, pogotovo mi je iritantan glavni glumac u seriji Mark-Paul Gosselaar koji glumi lik Agenta Brada Wolgasta. Iako ni drugi ne zaostaju puno za njim. Serija The Strain ili čak Helix prva sezona, su puno bolja zamjena za nekoga tko traži nešto poput vampira i apokalipse ili neke epidemije i apokalipse. The Strain je vrhunska od samog početka do kraja (ok, kraj je malo lošiji, ali meni i dalje jako dobar), dok je kod Helixa samo prva sezona dobra, u drugoj su se pogubili i serija je otkazana, ali bez obzira, kod nje se može gledati i samo prva sezona, tako da nije važno. Također, ako u ovoj seriji, The Passage, očekujete naići na horor, s obzirom na to da su vampiri, da jedu ljude i slično, prevarili ste se, toga ovdje nema, osim par scena s lažnom krvi na licima, kao na slici iznad. Očekivao sam puno više od serije i nažalost sam uglavnom ostao razočaran.
Trailer serije The Passage: