Recenzija: Gangs of London (2020-)

Pogledali smo novu akcijsku krimi seriju Gangs of London. Našu recenziju serije Gangs of London pročitajte u članku.

Akcija, krimi, drama

Gareth Evans, Matt Flannery

Joe Cole, Lucian Msamati, Michelle Fairley

Priča priču o tome kako je London rastrgan burnim borbama za premoć međunarodnih bandi i iznenadnim vakuumom snage koji je stvoren kada je ubijena glava najmoćnije londonske zločinačke obitelji.

Recenzija: Gangs of London (2020-)

Serija Gangs of London započinje u trenucima kada glava krimi obitelji Finn Wallace (Colm Meaney) bude ubijen. Do tog trenutka, on je držao sve Londonske bande pod svojom rukom – Irce, Ruse, Albance, Irance i druge. Svi su imali dobrih razloga da ga ubiju, a sada njegov sin Sean Wallace (Joe Cole) mora naći načina kako se nositi sa svima njima i usput saznati tko mu je ubio oca. Da se razumijemo, on je potpuno ne sposobna osoba, koja sam na trenutke izgleda kao da drži sve karte u rukama, a serija nam ga želi plasirati kao velikog vođu kojeg ćemo pratiti i za kojeg ćemo navijati iako je užasni ubojica. Međutim, on je samo jedan od glavnih likova koje pratimo, tu je i Elliot Finch (Sope Dirisu) koji se brzo uzdiže u Seanovim rangovima, a nitko ne zna odakle je točno došao.

Gangs of London je prvi dolazak Garetha Evansa, redatelja The Raid filma, na male ekrane. Njegova borilačka koreografija u tom impresivnom trileru je poslužila kao inspiracija mnogim akcijskim filmovima, preko John Wicka do posljednjeg Star Wars filma. On je također ponavlja u ovoj seriji i to je vjerojatno njezina najbolja strana. Scene borbi su jednostavno fantastično napravljene i jedne od najboljih što sam vidio. Brutalne su, slikovite i pune raznih groznih detalja. Tu se ne radi samo o borbama prsa o prsa, isto se replicira na oružane sukobe, kao i razne eksplozije i slično – brutalne, slikovite i s hrpom zastrašujućih detalja. Vidi se da se na ovoj seriji očigledno nije štedjelo.

I dok je Evansova serija u akcijskom dijelu zaista ponudila vrhunac na malim ekranima, gotovo sve ostalo je bilo ili postalo poprilično loše. Gangs of London zapravo započne jako dobro, s nekoliko interesantnih likova na svakoj strani, međutim, već kroz samo par epizoda se vidi da je to možda i previše likova kojima se daje glavnu pozornost, njihovi odnosi se grade kao u Turskim sapunicama (ili našim), a likovi se ponašaju od toga da su gotovo vidovnjaci, do toga da nemaju blagog pojma što se oko njih događa.

Mišljenja sam da se cijela serija orijentirala krivo, na neke misteriozne, ali gotovo smiješne ili bedaste likove, te su gurnuli u prvi plan, mora se reći potpuno ne očekivano, lika za kojeg se uopće nisam nadao. Međutim, iako je to guranje ne očekivanog lika u prvi plan bio ne očekivani zaokret, to je bio potpuno krivi izbor. Sumnjam da je netko ovakvu krimi seriju htio gledati s takvim raspletom priče. Ova serija je započela i ipak se radila o Wallace obitelji, tako da je fokus i trebao ostati uglavnom na njoj, a ne ići u toliku širinu.

No, vratimo se malo i na te akcijske scene koje sam toliko nahvalio. One izgledaju zaista odlično, međutim, u nekim trenucima su toliko pretjerane da izgledaju kao da gledamo neki slasher film ili s druge strane neki najcrnji teroristički film. London su pretvorili u igralište raznih bolesnika, koji okolo usred bijela dana režu ljude, razaraju, ubijaju na stotine (a ima i gorih stvari koje ne bi sada otkrivao, ali vide se iz aviona). Međutim, nećete vjerovati, pored tisuća i tisuća svjedoka, policija i dalje mora slagati dokaze kako bi uspjeli naći počinitelje! Strašno. Puno pretjerane budalaštine.

Moram priznati da me serija vrlo brzo uvukla u sebe i da sam je pogledao gotovo u jednom gledanju, ali moje početno oduševljenje se ubrzo pretvorilo u razočaranja. Akcijske scene su odlične, htio sam joj samo zbog njih dati veću ocjenu, ali jednostavno ne ide. Priča je pretjerana, bedasta, likovi su više manje svi razočaravajući, a kraj je, po mom mišljenju, potpuno promašen. Ako želite pogledati neku dobru gangstersku krimi seriju na ovom popisu ćete sigurno naći bolje od ove.