Recenzija: Atypical (2017– )

Sam, 18-godišnjak s poremećajem u autističnom spektru, odluči da je vrijeme da pronađete djevojku, a to putovanje Samovu mamu postavlja na svoj novi životni put, jer njezin sin traži veću neovisnost.

Komedija, drama

Jonathan Groff, Holt McCallany, Anna Torv

Atypical (2017) on IMDb

Recenzija: Atypical (2017– )
Atypical

Atypical je odlična nova Netflixova drama/komedija serija. U moru raznih serija, ova je zaista jedno osvježenje. Radi se o drami u kojoj upoznajemo obitelj s 18 godišnjim sinom koji boluje od autizma. Iako se radi o teškoj temi, serija je napravljena na jedan topal i često humorističan način, s naravno ne izostalom dramom.

Serija se nije bazirala samo na osobu s poremećajem nego i ljude iz njegove okoline, njegovu obitelj i njegove prijatelje, te probleme koje on sam i oni oko njega prolaze. Sam, dječak s autizmom se nalazi u jednom spektru autizma u kojem je puno funkcionalniji od nekih, ali i dalje treba jako puno pažnje i objašnjavanja. Jako me je lik Sama (Keir Gilchrist), prisjetio na Sheldona iz The Big Bank Theory, ozbiljniji od njega, ali sa sličnim problemima i pogledima na svijet.

Serija je puna emocija, tako da u jednom trenutku umirete od smijeha, dok već u drugom ste na rubu suza.

Uz to što je serija fantastično napravljena, glumci u njoj su fantastični. Jednostavno ne mogu se odlučiti tko mi je bolji. Jennifer Jason Leigh glumi mamu, Elsa Gardner, i Michael Rapaport glumi oca, Doug Gardner, su odlično odradili posao, pa tako vidimo njihove unutarnje borbu i probleme, prikazane na najbolji mogući način. S jedne strane vuče ih želja za slobodom, koju od rođenja sina nisu mogli imati, a s druge strane nošenje sa sinovom željom za samostalnošću i odvajanjem od njih. Keir Gilchrist koji glumi sina Sama, odlično glumi dječaka s funkcionalnim autizmom, koji kao i svaki teenager ima želje i probleme koje nose te godine, ali se drugačije od ostalih nosi sa njima. Brigette Lundy-Paine glumi Casey Gardner, Samovu super simpatičnu sestru, na kojoj je ogroman pritisak i obitelji i okoline jer i jedni i drugi puno ovise i očekuju od nje. Nikako ne smijemo zaboraviti Nik Dodani koji glumi Zahida, Samovog najboljeg i možda jedinog prijatelja, koji je u seriji samo zbog velike količine humora, te dečka od Samove sestre Casey, Graham Rogers kao Evan, koji je velika podrška Casey i zanimljivo je vidjeti njihov odnos u svemu tome.

Definitivno bi preporučio ovu seriju svima, definitivno jedna od najboljih, novih, serija ove godine i gleda se u jednom sjedenju (ima 8 epizoda po nekih 35 minuta).

Trailer serije