Recenzija: Big Little Lies (Male laži, sezona 2)

Pogledali smo drugu sezonu iznimno gledane HBO drama misterija serije Big Little Lies (Male laži). Našu recenziju druge sezone serije Big Little Lies (Male laži) pročitajte u članku.

Drama, misterija

David E. Kelley

Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Alexander Skarsgård, Adam Scott, Zoë Kravitz, James Tupper, Jeffrey Nordling, Laura Dern

Naoko savršeni životi triju majki okrenu se naglavačke nakon misterioznog ubojstva.

Prva sezona serije Big Little Lies me jako ugodno iznenadila i bila mi je jedna od najboljih serija 2017. godine. Prvotno osmišljena kao limitirana serija, nakon ogromnog uspjeha, ipak je produžena na drugu sezonu. Serija Male laži nam je u prvoj sezoni ponudila jednaku dozi misterije i drame, ali iznenađujuće ne neke bogataške tragedije s kojom se prosječan gledatelj ne može povezati, nego svakodnevnu dramu u kojoj se svatko od nas danas sutra može naći. Upravo to, kao i vrhunski glumci, te odličan scenarij pravljen prema knjizi su ono što je krasilo seriju Big Little Lies i učinilo ju jednom od najboljih godine u kojoj je izašla.

Druga sezona nastavlja točno tamo gdje je prva stala, nakon nesreće (ubojstva) koje se dogodilo mužu Celeste Wright (Nicole Kidman), Perryju Wrightu (Aleksander Skarsgard). ‘Monterey Five’, kako nazivaju pet glavnih likova ove serije, nađe se u novim nevoljama i to ne onima koje bi očekivali. To mi je malo i zamjerka na ovu sezonu, iako se svaka od žena nalazi u svojim problemima, gotovo nitko osim Bonnie (Zoe Kravitz) ne osjeća gotovo nikakvu grižnju savjesti ili strah da će biti uhvaćeni ili nešto treće zbog ubojstva iz prve sezone.

Recenzija: Big little lies Sezona 2

Fantastičnoj glumi se u ovoj drugoj sezoni serije Male laži pridružila možda i najbolja glumica svih vremena, Meryl Streep. Ona je u ovoj seriji u ulozi mame ubijenog Perry Wrighta. Ništa iznenađujuće za nju, uzela je gotovo svu pozornost u ovoj sezoni.

I dok su sve glumice ponovno bile odlične u ovoj sezoni, njihove priče i problemi dobri, serija se uglavnom fokusirala na odnos između lika Nicole Kidman i Meryl Streep, tako da su mi se ostale činile malo marginaliziranima. Međutim, njihove priče, iako možda ne toliko velike, ne toliko u fokusu, definitivno su cijelo vrijeme bile zanimljive, pogotovo je svako pojavljivanje Renate (Laura Dern) i njezinog muža Gordona Kleina (Jeffrey Nordling) bilo dočekano s oduševljenjem. Njihovi zanimljivi, zabavni i duhoviti problemi su bili odlična razonoda pored teže glavne priče serije.

Nažalost, druga sezona serije Male laži nije uspjela ponuditi gotovo nikakvu misteriju, za razliku od prve, nego se uglavnom fokusirala na događanja nakon tog nemilog događaja i fokusirala se na obiteljske drame. Iako je sve to bilo odlično odrađeno, ipak je falilo malo te misterije iz prve sezone.

Za sada nije poznato hoće li biti treće sezone serije, pa iako je ova druga bila poprilično gledana, navodno kažu da treća sezone serije Big Little Lies nije vrlo vjerojatna, iako, to su rekli i za drugu sezonu. Možemo se samo nadati ponovno vidjeti ovu vrhunsku glumačku ekipu na malim ekranima.

Trailer druge sezone serije Big Little Lies (Male laži):