Recenzija: The Deuce (2017– )

Pogledali smo i novu HBO dramu seriju, The Deuce. Radnja se odvija u 70′ godinama prošlog stoljeća i vrti se oko Američke porno industrije u njezinim začetcima.

Drama

George Pelecanos, David Simon

James Franco, Maggie Gyllenhaal, Gary Carr

The Deuce (2017) on IMDb

The Deuce

The Deuce je Američka drama serija, zvijezde serije su James Franco, Maggie Gyllenhaal, Gbenga Akinnagbe, Chris Bauer, Gary Carr, Chris Coy, Dominique Fishback, Lawrence Gilliard Jr., Margarita Levieva, Emily Meade, Natalie Paul i Michael Rispoli, a radnja se odvija oko Times Square u New York City i okreće se oko  porno industrije u 70′ i 80′ godinama prošlog stoljeća.

Još jedna dobra HBO serija, ovog puta o postanku porno industrije u Americi. Očekivano serija je puna sexa, psovki i ponekog nasilja, ali to nije ono što ovu seriju čini dobrom. Dobrim ju čine vrlo dobri glumci, te odlično napravljen scenarij za te glumce. Ako izuzmemo sex u seriji, serija ne nudi puno osim interesantnih međuljudskih odnosa. Vrlo je zanimljivo vidjeti kako gotovo svi likovi u seriji traže svoje svijetlo pod suncem, na ovaj ili onaj način. Kada porno industrija kreće, svi žele svoj komad kolača, pa vidim čak i do tada, gotovo ne dodirljive svodnike, kako se bore za opstanak.

Gluma je jako dobra i moram priznat da upravo ovakve serije ili taj tip filmova je ono što James Francu najbolje pristaje. Ne bezvezno kreveljenje u nekim lošim komedijama, nego ovakve svakodnevne uloge, u kojima zaista pokazuje kako je dobar glumac. Sličnu ulogu je glumio i u seriji 11.22.63. U The Deuce glumi dvije različite uloge (dva brata blizanca), jedan vrijedan koji se brine o obitelji, prijateljima i općenito radišan muškarac, dok je drugi puno ne ozbiljniji, živi od danas do sutra i zapravo totalna je suprotnost. Ono što mi se između njih dvoje svidjelo je, unatoč njihovim velikim razlikama, vrlo su prisni. I ostatak ekipe je odlično odglumio, ali on mi je nekako ipak ispred svih.

Recenzija: The Deuce (2017– )

Ono što seriji, na žalost fali, kako bi ipak bila veća serija od ovoga što je, je neki tip napetosti. Očekivao sam puno više nekog kriminalističkog žanra u serije, možda više nekih obračuna mafijaša ili tih svodnika oko novaca porno industrije, ne u smislu akcije, samo neko povećanje napetosti, jer ovako gotovo da je i nema.

Serija definitivno izgleda kao da je ispala iz 70′ i 80′ prošlog stoljeća i očekivano prati ju odlična glazba tog vremena. Vrlo autentična odjeća, frizura i automobili, te općenito okruženje, vas vračaju u ta stara vremena.

The Deuce je serija koju trebate pogledati, koja je dobra, koja može biti bolja i mislim da je rađeno i građeno prema tome da bude bolja. Vidjet ćemo kada se vrate u drugoj sezoni.