Wonder Woman 1984: Prema prvim kritikama, ovo je nastavak koji je vrijedan čekanja

Wonder Woman 1984 dobila je prve reakcije kritičara, a uglavnom pozitivne recenzije pozdravljaju nastavak Patty Jenkins kao svjetionik nade koja nam treba usred ove užasne, grozne, ne dobre, vrlo loše godine.

Wonder Woman 1984. je – oprostite na izrazu – predivna”, napisao je Hoai-Tran Bui iz SlashFilma. “Udvostručuje suosjećanje i cheese koji je prvi film učinio tako velikim, kao i njezinu žilavu ​​vjeru u najbolje čovječanstvo. Čarobni, prijeko potreban svjetionik nade u ovoj godini .To je vrsta ambicioznog superherojskog blockbustera kakvih nam treba više.”

Ta poruka nade zabilježena je u mnogim reakcijama, dok je Perri Nemiroff iz Collidera napisao: “Više volim Wonder Woman od Wonder Woman 1984. Ali isto tako mnogo više volim vidjeti filmaše kako nastavljaju nove velike zamahe i to je definitivno Patty Jenkins i suradnici. Ne poklapa se baš sve, ali vrijednost nesebičnosti, ljubavi i suosjećanja zaista sjaji.”

Fandangov Erik Davis nazvao je film “apsolutnom eksplozijom od početka do kraja” i “jednim od najboljih nastavaka DC-a”, dodajući: “Bio sam u suzama kad je završio.”

Hoai-Tran Bui nije bio jedini koji je komentirao trajanje filma. (Film navodno traje 151 minutu, otprilike 10 minuta duže od prethodnika.) Prema Germain Lussier iz Gizmodoa film je “vrlo dugačak, s vremena na vrijeme kriv”, ali dodano je i “uglavnom podsjetio kako je sjajan hit koji mogu osjetiti” “Film je izuzetno ambiciozan, nevjerojatno uzbudljiv i pun toliko potrebne nade”,

Nekoliko kritičara izdvojilo je za pohvalu izvedbe Pedra Pascala i Kristen Wiig – kao negativca Maxwella Lorda i Cheetah. “Pedro Pascal i Kristen Wiig za mene su najvažniji događaji #WonderWoman1984”, napisao je Brandon Davis iz ComicBook.com. “Pascal DOLAZI kao divlji prikaz Maxa Lorda, sukobljenog, ali podlog negativca. Wiigina evolucija Cheetah tijekom cijelog filma potresna je, ali i epska.”

Wonder Woman 1984 trebao bi istovremeno nastupiti u kinima i na HBO Maxu na Božić, nakon opetovanih odgoda zbog pandemije COVID-19. Bit će to prvo izdanje onoga što je Warner Bros. proglasio novom strategijom puštanja za 2021. godinu, jer mnoga kina ostaju zatvorena usred trajne pandemije.