Recenzija: I, Tonya (2017)

Pogledali smo novu, odličnu, biografsku dramu, s Margot Robbie u glavnoj ulozi, I, Tonya.

Biografija, drama

Craig Gillespie

Steven Rogers

Margot Robbie, Bobby Cannavale, Sebastian Stan

Recenzija: I, Tonya (2017)

I, Tonya je biografska, crna komedija o životu Tonya Harding, redatelja Craig Gillespie (Lars and the Real Girl) i scenarista Steven Rogers, a film prikazuje život umjetničke klizačice Tonya Harding, od njezinog grubog odrastanja, prateći put preko Olimpijske zloglasnosti, sve do nasilnog incidenta s Nancy Kerrigan. Osim Margot Robbie u filmu glume i Bobby Cannavale, Allison Janney, Sebastian Stan i Julianne Nicholson.

Ovaj film me jako ugodno iznenadio i mogu reći da mi je jedan od boljih filmova ove godine. Priča o dramatičnom i traumatičnom životu, profesionalne klizačice, Tonya Harding, napravljen na jedan jako zabavan i često duhovit način. Iskreno teško je povjerovati da su se sve ove stvari zaista i dogodile, puno lakše bi bilo prihvatiti da je sve ovo jedan ludi izmišljeni događaj. Često te istinite priče ne uspiju biti dovoljno zanimljive i ne pružiti dovoljno kako bi film učinili zanimljivim, I, Tonya spada u drugačiji tip biografskih filmova, onaj koji vas drži zalijepljene za ekrane od početka do kraja.

Gluma u filmu je dovedena do savršenstva i neće me čuditi ako barem dvoje, a možda i više glumaca bude nominirano za Oscare. Treba svakako izdvojiti fantastičnu Margot Robbie kao Tonya Harding, ali i njezinu prostačku, ogorčenu majku, Allison Janney kao LaVona Golden. No, nisu njih dvije jedine, fantastičan je i njezin nasilni, preko glave zaljubljeni muž Sebastian Stan kao Jeff Gillooly, te njegov ne svakidašnji i osebujni prijatelj Paul Walter Hauser kao Shawn Eckhardt.

Ovo je definitivno film koji bi svi trebali pogledati i nemojte se brinuti da će biti dosadan kao što filmovi za Oscara znaju biti. Zabavan je, napet, smiješan, a ako malo bolje o njemu razmislite i poprilično tužan. Zaista odličan film i definitivno moja preporuka.