Recenzija: Doctor Who – Božićni specijal

Pogledali smo Božićni specijal Doctor Who serije, Twice Upon a Time, posljednji za kreatora serije Steven Moffata i Peter Capaldia kao legendarnog Doctora.

‘Doctor Who’ Božićna epizoda obilježit će posljednji put kada će Peter Capaldi igrati ikonskog Time Lord, ulogu koju je prihvatio nakon što je Matt Smith odlučio napustiti seriju. To će također biti posljednja epizoda od Steven Moffat koji je bio dio serije od njenog oživljavanja 2005. godine, prvo kao pisac, a od 2009 kao kreator serije. Chris Chibnall, koji će biti novi kreator serije, obećao je fanovima da će nova sezona biti hrabrija i riskantnija, što je postalo već očito kada je objavljeno da će Jodie Whittaker sada držati ključ TARDISa što ju čini prvom ženskom doktoricom.

Recenzija: Doctor Who - Božićni specijal

Božićne epizoda Doctor Who serije znale su biti poprilično loše, ali i poprilično dobre. Ipak i one lošije, imale su neki odličan, topli, Božićni ugođaj. Bilo je tu mjuzikla, najava novih sezona, odlazaka nekih velikih glumaca, te raznih njihovih pratitelja, te dolasci novih velikih ili manje velikih glumaca i/ili njihovih pratitelja. Bile su važne za trenutnog Doctora, ali i za cjelokupnu budućnost serije, a upravo je ovo jedan od takvih Božićnih specijala. Napuštanje dugogodišnjeg kreatora serije Steven Moffata, odlazak Peter Capaldija kao Doctor Who, te po prvi puta od 1963 godine, dolazak ženskog Doctora.

Priča mi nije bila nešto napeta ovog puta, kao što zna biti često u seriji, niti mi je ponudila neku posebnu toplinu, a čak nisu ni ‘bježali’, što je gotovo zaštitni znak Doctora. S druge strane imali smo priliku vidjeti dva Doctora iz različitih vremena, s različitim pogledima na svijet, što je dovelo do nekih vrlo duhovitih trenutaka.

Također imali smo priliku oprostiti se i od Capaldievih pratitelja u Tardisu, a posebno mi je drago bilo ponovno vidjeti Clara Oswald (Jenna Coleman), koja mi je bila jedna od dražih Doctorovih pratitelja i poprilično se dugo pojavljivala u seriji.

Sve u svemu, iako ne neki posebno dobar specijal, svakako nešto bez čega ne mogu ni zamisliti više Božić. Jedva čekam početak nove sezone i vidjeti prvi Doktoricu.