Recenzija: The Gentlemen (Gospoda, 2020)

Pogledali smo novi krimi film Britanskog redatelja Guyja Ritchieja s fantastičnom glumačkom postavom, The Gentlemen (Gospoda). Našu recenziju filma The Gentlemen (Gospoda) pročitajte u članku.

Akcija, krimi

Guy Ritchie

Guy Ritchie

Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Michelle Dockery

The Gentleman prati američkog iseljenika Mickeyja Pearsona (Matthew McConaughey) koji je stvorio vrlo profitabilno carstvo marihuane u Londonu. Kada se pročuje da on traži način kako uzeti novce i izaći iz tog posla to pokreće zavjere, sheme, primanje mita i ucjene u pokušaju krađe njegove domene ispod njega.

‘The Gentlemen’, novi film Britanskog redatelja Guyja Ritchieja, daje nam upravo oni što bi mogli očekivati od Ritchiejevog filma koji nije ograničen pravilima velikog studija, rejtingom za mlađe od 13 godina ili pod konstantnim pritiskom da zaradi što više novaca. Pun je odličnih razgovora i zapleta, ali i pun nasilja, te vjerojatno namjerno uvredljiv. Također kao obično, puno je odličnih glumačkih imena za koje se vidi da uživaju glumeći u tom filmu. Kao što je obično slučaj kod ovog tipa Ritchiejevih filmova, iako općenito ovog tipa krimi filmova, glumica gotovo da i nema.

Priča prati Mickeyja Pearsona (Matthew McConaughey), Američkog gangstera u Londonu, koji je postao kralj marihuane plativši osiromašenoj gospodi kako bi sakrio svoje operacije na njihovoj zemlji. Sada on želi izaći iz tog posla i uživati, kako on kaže, život srednje klase i privatnih škola sa svojim opakom ženom Rosalind (Michelle Dockery). On je pronašao kupca, drugog Amerikanca, imena Matthew (Jeremy Strong) – iako, s obzirom na količinu nasilja na početku The Gentlemen filma možemo pretpostaviti da stvari nisu krenule u pravom smjeru. Film tada koristi ucjenjivanje od strane ljigavog, ali vrlo zabavnog, privatnog detektiva Fletchera (Hugh Grant), prema Mickeyjevoj desnoj ruci Rayu (Charlie Hunnam), kako bi razotkrio svoju tipično iskrivljenu priču u pogledima unazad. Tu film kreće u dobro staro natjecanje u mjerenju testosterona, koje uključuje i MMA dvoranu koji vodi tip po nazivu ‘Coach’ (Colin Farrell), editora tabloida Big Dave (Eddie Marsan) i Kinesku mafiju, posebno osobu koja se zove Dry Eye (Henry Golding).

Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Colin Farrell i drugi u Novom Gangsterskom Traileru za Film Guyja Ritchieja - 'The Gentlemen'

Bez obzira na to što mislite o Guy Ritchieju i njegovim filmovima, mora mu se priznati da uvijek izvlači maksimum iz svojih glumaca. Čak i u filmu Aladdin, koji je potpuno drugačiji od filmova na koje je on navikao, glumci su bili ti koji su taj film učinili odličnim. Isto se može reći i za filmove poput Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels i druge. Da, činjenica je da uglavnom ima odličnu glumačku postavu, ali glumci su toliko opušteni u njegovim filmovima i toliko se zabavljaju snimajući da su konstantno ono što njegove filmove čini toliko dobrima. Upravo je to slučaj i u filmu The Gentlemen (Gospoda). Da, glumačka postava je fantastična, ali kakvo ih je zadovoljstvo gledati. Matthew McConaughey je u elementu u ulozi koju je bio stvoren glumiti, Charlie Hunnam glumi jednog od najcool likova koje sam ikada vidio savršeno, Colin Farrell je urnebesno smiješan i zabavan, dok je Hugh Grant dao jednu od najboljih izvedbi u cijeloj svojoj karijeri. Zapravo Grant je bio toliko dobar da dobrim dijelom nisam ni prepoznao njegov glas.

Stil koji The Gentlemen ima je toliko zabavan za gledati. Ako ste ikada gledali Ritchieve prijašnje filmove poput ‘Lock, Stock and Two Smoking Barrels’, ‘Snatch’ i ‘RocknRolla’ onda znate o čemu pričam. Sve se munjevito odvija, dijalozi su brzi, pametno smišljeni i puno dublji nego bi u prvi trenutak to pomislili, a sukob je uvijek višeslojan. Ovaj je zapravo ispričan na sasvim jedinstven način s nekoliko likova koji prelaze preko događaja koji su se već dogodili i to majstorski djeluje. Razbija priču i daje prostor kreativnosti u procesu pripovijedanja, a i humoru.

Svaki put kad vidim da je Ritchie snimio film koji nije krimi triler, pomalo sam razočaran. Nije da su druge stvari koje radi loše (‘King Arthur: Legend of the Sword’ je očigledna iznimka), samo da je on tako prokleto dobar u ovom filmskom stilu. On je zasigurno jedan od najboljih u tom žanru i da samo to radi ostatak karijere bio bih vrlo sretan čovjek. Ovo je izvrstan film vrijedan vašeg vremena i novca, te iako nije dobio dovoljno pažnje i marketinga, svakako vam preporučujem otići ga pogledati u kina, a The Gentlemen (Gospoda) će se zasigurno naći pri vrhu naše liste najboljih filmova 2020. godine, godina je dobro počela.