Recenzija: Velvet Buzzsaw (2019)

Horor, triler

Dan Gilroy

Dan Gilroy

John Malkovich, Jake Gyllenhaal, Billy Magnussen

Nakon što se otkrije niz slika nepoznatog umjetnika, natprirodna sila osvećuje se onima koji su dopustili svojoj pohlepi da stanu na put umjetnosti.

Trailer: Velvet Buzzsaw (2019)

Velvet Buzzsaw je američki nadnaravni horor triler film, redatelja i scenarista Dana Gilroyja, a u kojem glume Jake Gyllenhaal, Rene Russo, Toni Collette, Zawe Ashton, Tom Sturridge, Natalia Dyer, Daveed Diggs, Billy Magnussen i John Malkovich. Film je imao svoju premijeru na 2019 Sundance Filmskom Festivalu, a na Netflixu je izašao 01. veljače 2019. godine.

Film je druga zajednička suradnja redatelja Dana Gilroyja i glumaca Jake Gyllenhaal i Rene Russo, nakon vrlo dobrog Nightcrawlera iz 2014. godine. Nažalost, nisu uspjeli tu kvalitetu ponoviti filmom Velvet Buzzsaw. Film prati umjetničkog kritičara Morfa Vandewalta (Jake Gyllenhaal) koji sudjeluje na izložbi zajedno s prijateljicom i agenticom Josephinom (Zawe Ashton) koja radi za žilavu ​​vlasnicu galerije Rhodora Haze (Rene Russo), koja je ranije bila članica rock benda Velvet Buzzsaw. Prođe previše vremena dok se stvari počnu ozbiljnije i zanimljivije događati, kada Josephina naiđe na interesantne i misteriozne slike s vrlo mračnom prošlošću. Nakon toga film postaje zanimljiviji, ali nažalost i dalje s vrlo puno praznih i potpuno ne zanimljivih događanja. U trenucima kada film nudi horor i napetost, bude zaista odličan, problem je što ima jako puno praznih trenutaka u kojima je teško držati oči otvorene.

U onim dijelovima kada film zaista postane čisti horor, što je zapravo i trebao biti (po meni), onda je poprilično dobar. Šteta što je takvih trenutaka u filmu jedno 3-4 po dvije tri minute. Puno premalo za nešto kvalitetnije.

Gluma u filmu je vrlo dobra, Gyllenhaal je trenutno u samom vrhu Hollywoodskih glumaca, a i ovdje je pokazao svu svoju kvalitetu. Ništa lošija nije bila ni Rene Russo, baš kao ni Zawe Ashton, međutim njihovi likovi nisu tako kompleksi i interesantni kao Gyllenhaalov, iako ni njegov nije do kraja razvijen kako je mogao biti. John Malkovicha ne treba ni spominjati, odličan glumac koji gotovo da nije ni pet minuta dobio u ovom filmu. Šteta ga je potrošiti za tako nekakve male uloge.

Šteta, Velvet Buzzsaw je imao perspektivu i u nekim trenucima nam je pokazao što je mogao biti, međutim veliki dio filma je potpuno prazan i nedorečen. Čak i u tom dijelu oko kojeg se cijeli film okreće, umjetnost i kritika iste, gotovo ništa nije prikazano. Nema nikakvih posebnih objašnjenja ili bolje rečeno neke suvisle kritike na umjetnost u filmu, zapravo teško mi je uopće reći čime su ispunili gotovo dva sata filma. Šteta, prema trailer se činilo da bi ovaj film mogao biti puno više.

Trailer filma Velvet Buzzsaw