Recenzija: Sex Education (2019-)

Sex Education (2019) on IMDb

Komedija, drama

Laurie Nunn

Emma Mackey, Gillian Anderson, Asa Butterfield

Tinejdžer djevac živi sa svojom majkom koja je seksualni terapeut, te se udružuje s pametnom i nervoznom srednjoškolkom kako bi osnovali svoju vlastitu kliniku.

Trailer: Sex Education (2019-)

Sex Education je Britanska humoristična drama TV serija, kreatorice Laurie Nunn, koja je svoju premijeru imala na Netflixu 11. siječnja 2019. godine. Zvijezde serije su Gillian Anderson, Asa Butterfield, Emma Mackey, Ncuti Gatwa, Connor Swindells i Kedar Williams-Stirling.

Serija prati društveno neprilagođenog djevca koji živi sa svojom majkom koja je seksualna terapeutkinja. On se udružuje sa svojom nepopularnom i ‘drugačijom’, ali vrlo inteligentnom prijateljicom Maeve i zajedno organiziraju kliniku kako bi pomogli svojim kolegama studentima s njihovim čudnim mladenačkim problemima. Prati odrastanje, živote i seksualni razvoj mladih u srednjoj školi i njihovim domovima, a radi to na jedan vrlo zabavan i često duhovit način. Glavna priča se vrti oko dječaka imena Otis, čija je majka seksualni terapeut, što čini razgovor o sexu s njom još kompliciranijim. Otis, koji inače ima vrlo malo seksualnog iskustva i koji se vrlo loše snalazi u takvim situacijama, je iznenađujuće dobar u davanju savjeta o tim temama drugima. Njegov talent prepoznaje Maeve, djevojka koja je na vrlo lošem glasu u školi i daleko izvan njegove ‘lige’, te ga ohrabruje da zajedno započnu seksualnu kliniku unutar škole.

Ova serija je nešto fantastično za mlade, baš poput tinejdžerskih filmova iz 90′ kakvih baš više i nema u zadnje vrijeme – She’s All That, 10 Things I Hate About You – ali s puno zabavnijim humorom, ne toliko klišea, iako ih ima, te je znatno šira u temi kojom se bavi. Tako se dotiče seksualnih problema mladih, homoseksualnosti, obiteljskih problema, pa čak i pobačaja. Nekada se rješenja nekih od tih problema čine previše jednostavna i ne dovoljno razvijena, međutim teško da bi im više i stalo u jednoj sezoni od osam epizoda, koliko za sada ima. Kao što sam rekao, u seriji ima i nekih klišea, koji im nisu trebali, međutim to je ipak prvenstveno serija za mlade pa im možda može biti oprošteno. Neovisno o tim malim kritikama, serija je cijelo vrijeme zabavna, čak i meni koji sam daleko od tih godina, mogu samo misliti koliko bi se mladima svidjela.

Osim što je zabavna i duhovita, mislim da bi seriju zaista trebala pogledati većina tinejdžera jer je i vrlo edukativna ili bolje reći otvara oči u pogledu seksualnosti, koja je često u filmovima i drugim serijama prikazivana romantičnom, jednostavnom i predivnom, što u stvarnosti nije uvijek baš tako. Sex Education pokazuje puno realniju sliku, probleme koje svatko od nas ima na svoj način, da nitko nije savršen i da uglavnom postoji objašnjenje za svaki problem, samo ako se nekome otvorite, s nekim popričate i možda zajedno dođete do rješenja.

Gluma u seriji je uglavnom odlična i poprilično uvjerljiva. Neki likovi pravljeni uglavnom zbog standardnih klišeja su se činili pomalo komičnima i ne toliko uvjerljivi, ali sve u svemu odlična glumačka postava.

Sve u svemu jedna odlična serija, koju slobodno mogu pogledati svi željni malo humora i zabave. Mladi bi mogli profitirati njome i iz drugih razloga, jer iako možda problem koji imaju nije prikazan u seriji, mogu vidjeti kako to izgleda kada se nekome povjere, osobi od povjerenja, te shvatiti da problemi koje oni imaju nisu samo njihovi i da nisu sami na svijetu. Stariji bi se opet mogli s nostalgijom prisjetiti upravo takvih svojih problema iz mladih dana i pomisliti s, ‘a sam bio blesav’ ili pametan, ovisno kako ste se u životu postavili.

Trailer serije Sex Education