Recenzija: Ozark (2017– )

Drama

Bill Dubuque, Mark Williams

Jason Bateman, Jason Butler Harner, Anthony Collins

Ozark (2017) on IMDb

Ozark

Ozark podsjeća ponajviše na drugu Netflix seriju Bloodline, samo umjesto da se radnja odvija na Floridi, ovdje se odvija u planinama. Djelomično podsjeća i uspoređuju ga s Braking Bad, samo ne bi rekao ni blizu te kvalitete.

Temeljeno na mračnoj stvarnosti, ova priča usmjerena na novac okreće se oko financijskog planera Marty (Jason Bateman) i Wendy Bird (Laura Linney), te njihovog iznenadnog preseljenja s djecom iz predgrađa Chicaga u ljetovalište u Missouri Ozarku. Umjesto poznatih nebodera i trgovačkih podova, Ozark istražuje kapitalizam, obiteljsku dinamiku i opstanak kroz oči (išta osim) običnih Amerikanaca.

Priča se ne čini tako loša, mada je dosta isforsirana. Prvo glavni glumac Marty (Jason Bateman) konstantno upada iz jedne nevolje u drugu i iz svake se izvuče bez posljedica za sebe i svoju obitelj, dok svi drugi oko njega stradavaju kao muhe. Čini mi se da su i dosta htjeli kopirati Braking Bad načinom kako se priča razvija, pa je tako on u početku obični knjigovođa, dok se što serija dalje odmiče, pretvara u nešto puno više od toga. Većim dijelom serija mi nije bila nešto pretjerano dobra, niti zanimljiva, do moram priznati zadnje epizode, koja je bila odlična, da nije bilo nje vjerojatno bi seriji dao manju ocjenu.

Iritantno mi je i to što se čini da je zapravo on jedini “normalan” u seriji i puno pametniji od svih drugih. Apsolutno svi likovi u seriji imaju hrpu problema, ali ne njegovog tipa problema, nego većinom nekih psihičkih problema, uz to bez ikakvog opravdanog razloga svi mu vjeruju i većinom jedva čekaju pomoći u njegovim zapravo vrlo “mutnim” poslovima. Naravno o tome da itko išta pomogne FBI i policiji im ne pada na pamet.

U seriji glume dvoje odličnih, poznatih glavnih glumaca. Jason Bateman, koji je inače komičar i Laura Linney glume bračni par koji povede djecu u bijeg od narko kartela. Baš Jasonova gluma mi je jako iritantna. Čovjek od početka serije do zadnje epizode cijelo vrijeme ima jedno te isti izraz lica. Apsolutno bez pokazivanja ikakvih emocija, od nekih normalnih stvari, poput druženja s obitelji, do najgorih trenutaka kada ga problemi pritišću sa svih strana, na njemu se to uopće ne da primijetiti.

U svakom slučaju serija ipak nije tako loša kako mi se u početku činilo da bi moglo biti, zadnja epizoda mi je bila vrlo dobra, dosta toga promijenila i dosta toga ostavila otvorenog za čekanje iduće sezone.

Sve epizode su dostupne od 21. srpnja 2017 na Netflixu.

Trailer serije pogledajte ovdje.