Recenzija: Justice League (2017)

Akcija, avantura, fantazija, superhero

Zack Snyder

Ernest Cline, Zak Penn

Ben Affleck, Gal Gadot, Jason Momoa, Henry Cavill, Ezra Miller, Ray Fisher

Justice League (2017) on IMDb

Recenzija: Justice League (2017)

Justice League redatelj je Zack Snyder, scenarist Chris Terrio, prema priči Snyder i Terrio, Justice League glume Ben Affleck, Henry Cavill, Gal Gadot, Jason Momoa, Ezra Miller, Ray Fisher, Ciarán Hinds, Amy Adams, Willem Dafoe, Jesse Eisenberg, Jeremy Irons, Diane Lane, Connie Nielsen i J. K. Simmons.

U Justice League potaknut njegovom obnovljenom vjerom u čovječanstvo i nadahnut nesebičnim činom Supermana (Henry Cavill), Bruce Wayne (Ben Affleck) okuplja novonastalog saveznika Diane Prince kako bi se suočio s još većom prijetnjom. Zajedno, Batman i Wonder Woman rade kako bi brzo zaposlili tim koji će se suprotstaviti ovom novom buđenju neprijatelja. Unatoč formiranju neviđene lige heroja – Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg i Flash – možda će biti kasno za spašavanje planeta od napada katastrofalnih razmjera.

Nakon pogledanog filma, mogu reći da mi je ovaj film možda i najveće iznenađenje ove godine. I to u mom slučaju ugodno iznenađenje. Nakon užasno loših kritika, koje dolaze sa svih strana, velikog podbačaja na kino blagajni i općenito toga što mi se ne sviđa u kojem smjeru je DC pravio svoje filmove, moja su očekivanja bila jako niska. Možda je upravo to i razlog što mi se film toliko svidio.

Priča filma nažalost nije jača strana. Predstavljen je glavni negativac, koji na početku filma izgleda impresivno, ali kasnije saznamo da je ipak daleko od toga. Uz to priča je slabo objašnjena i nekako na brzinu napravljena. To ni ne čudi, ako znamo da film traje ispod 2 sata, što je po mom mišljenju, barem pola sata do 40 minuta kraće nego što bi trebao trajati. Pogotovo ako znamo, da se prvih otprilike pola filma, ekipa okuplja, a još je gora činjenica da neke likove uopće još nismo upoznali pa ih moramo ovdje upoznavati. I to je nažalost najgori dio filma. Ne film sam po sebi, nego loše napravljena struktura DC svemira filmova. Umjesto da smo sve te likove upoznali prije pravljenja Justice League filma, mi ovdje moramo izgubiti pola filma na to.

E sada prelazimo na dobre stvari. Pod jedan likovi. Wonder Woman opet odlična, Gal Gadot je kao izmišljena za igrati tu ulogu, nevjerojatno joj dobro stoji. Aquaman dobar, Jason Momoa također fantastično pogođen za lika koji cijelo vrijeme ‘mora’ glumiti bez majice, ali u ovom filmu nije baš imao puno za pokazati, njegov lik je nekako ipak bio u drugom planu, mada što je odglumio bilo je dobro. Jedno od najvećih iznenađenja, meni drugo najveće, za prvo ćete morati pogledati film, je Flash i glumac koji ga je glumio Ezra Miller. Jako me podsjetio na odličnog Flasha iz prve sezone serije, kojeg glumi Grant Gustin i koji nažalost više nije ni sličan tome. Dobio je odlične scene u kojima je mogao ludo dobro nasmijati, ali ne samo smišljenim scenarijem, nego nekim ludim pokretima i mimikama lica, koje su izmamile grohotan osmijeh sviju u kinima. Cyborg dosta slab, pogotovo što osobno nisam znao gotovo ništa o njemu, a kao i ostale nove likove, morali su zbrzati njegovu origin priču.

Posebno sam ostavio lik Batmana, Ben Affleck. Veliki ljubitelji Batmana se vjerojatno ovdje neće složiti sa mnom, ali kladio bi se da će nekoliko godina nakon što Ben Affleck ode, svrstavati ga u isti koš s George Clooneyevim Batmanom. Ne samo to što Ben Affleck poprilično loše glumi Bruce Waynea, što je sigurno, počevši od tikova koje ima, te cijelo vrijeme žmirka. Nego je još veći problem to što su, po mojem mišljenju, njega stavili totalno u drugi plan. Batman bi morao biti ili glavni lik ili jedan od dvojice glavnih likova, a on to ovdje nije bio. Bez obzira na okupljanje ekipe, ni jednog trenutka se nije činilo da je glavni, niti da išta drži pod kontrolom. Uz to kao što sam naveo, bačen je u drugi plan. Moje mišljenje o tome je da Warner želi zamijeniti Ben Afflecka kao glumca, te ga stavljaju na margine da ga glumci postepeno zaboravljaju. Također niti Ben Affleck više ne želi glumiti Bruce Wayne/Batman zbog užasnih kritika koje dobiva na svoj račun. Nešto tu pod hitno moraju promijeniti. Ili mu napraviti, dati, neki odličan solo film ili ga zamijeniti, pa što bude. Ovo nema smisla da tako važan lik bude u drugom planu. Rekao bi da je jedan od razloga tako loše kritike bio upravo to, jer neki ljubitelji Batman lika se s time ne mogu pomiriti.

Uz sve to, film je prepun akcije, ima dosta dobrog humora, nije me vizualno pretjerano impresionirao, mada na trenutke izgleda fantastično, kako u kojim dijelovima filma. Plus na trenutke ima odlične glazbe u filmu.

Ne zaboravite ostati nakon filma, zato što vam slijede dvije dobre post credit scene.

Nažalost ima nekih stvari koje vam ne mogu reći o film, kako vam ne bi pravio spojlere, ali upravo te stvari su meni osobno najbolji dio filma. Oni koju su ga gledali će znati o čemu se radi, a oni koji nisu, blago vama, kada prvi puta budete vidjeli.

“You will be different, sometimes you’ll feel like an outcast, but you’ll never be alone.”