Recenzija: John Wick Chapter 3 - Parabellum (2019)

Recenzija: John Wick Chapter 3 – Parabellum (2019)

Pogledali smo drugi nastavak John Wick filmske franšize s Keanu Reeves u glavnoj ulozi, John Wick Chapter 3 – Parabellum. Našu recenziju trećeg filma u franšizi, John Wick Chapter 3 – Parabellum, pročitajte u članku.

Akcija, krimi, triler

Chad Stahelski

Derek Kolstad

Keanu Reeves, Halle Berry, Jason Mantzoukas

Super-Ubojica John Wick (Keanu Reeves) je u bijegu nakon što je ubio člana međunarodnog udruženja ubojica, s cijenom od 14 milijuna dolara na njegovu glavu – on je meta plaćenih ubojica diljem svijeta.

John Wick se pokazuje kao jedna od rijetkih franšiza koja postaje sve bolja i bolja sa svakim nastavkom. Keanu Reeves se još jednom vraća kao opaki ubojica, zajedno s Chad Stahelski koji se vraća režirati film, nakon što je bio jedan od redatelja na prvom dijelu, te solo redatelj drugog nastavka. Scenarist David Kolstad, koji je pisao scenarij za John Wick i John Wick: Chapter 2 se vratio pisati skriptu i za ove treći nastavak, a sve su se to pokazali kao jako dobri potezi – zašto mijenjati nešto što valja.

Kao što se i očekivalo, Parabellum se nastavlja odmah po završetku drugog dijela, a priča prati Johna koji ide protiv High Table i pokušava pobjeći iz New Yorka sada kada je i službeno izbačen iz Continentala s nagradom od $14 milijuna na njegovu glavu. I dok smo očekivali da će film započeti brutalno, John Wick Chapter 3 zapravo započinje tiho i fokusira se na napetost, što je nešto drugačije od onoga što smo navikli vidjeti u prva dva filma, te prikazuje očajnog Johna koji pribavlja što mu treba kako bi pobjegao iz grada tijekom perioda od ‘poklonjenih’ sat vremena koje mu je dano na kraju drugog filma.

Najava filma: John Wick 3: Parabellum

Onog trenutka kada akcija počne, redatelj i glumac nas nastavljaju impresionirati s inovativnim akcijskim scenama gdje je svaka iduća bolja od prošle. Parabellum kombinira sve što su nam donijela prva dva filma, te prikazuje do sada najbolje borbe prsa o prsa, kao i borbe s raznim oružjima. Osim toga, John Wick Chapter 3 donosi nove dimenzije borbi dodajući ne samo pse, nego i konje u film, što nam donosi potjeru kakvu još nismo imali prilike vidjeti u John Wick filmu.

Jedna od možda najboljih stvari u filmu je akcijska sekvenca u Maroku, koja je potpuno lišena blještavila i neo-noir akcije na kakvu smo do sada navikli u prva dva John Wick filma. Umjesto specijalnih efekata, raznih blještavila i drugog, redatelj se odlučio za jednostavnost i donio možda i najopakiju i najbrutalniju akcijsku sekvencu u dosadašnjoj John Wick trilogiji.

Najava filma: John Wick 3: Parabellum

Halle Berry se pridružila franšizi kao Sofia koja ima prošlost s John Wickom. I dok je ona uglavnom dobro odradila svoj posao, ničime me nije posebno oduševila. Ali upravo kroz njezin lik, kao i neke druge aspekte i likove u filmu, mi dobivamo puno dublji pogled u ono tko je John Wick, a ne samo opaki Baba Yaga. Vrlo je impresivno kako su scenarist i redatelj uspjeli nam dati dubinu Johnovog lika, a opet i dalje zadržati hrpu misterije koja ga je okruživala u dosadašnjim filmovima. Daju nam dovoljno da se Keanu Reevesov John Wick napokon osjeća zaista razvijenim likom, što čini neke zaplete i rasplete puno zanimljivijima u Parabellum filmu.

John Wick: Chapter 3 – Parabellum ne samo da je najbolji akcijski i film s najboljim razvijanjem likova u franšizi, nego ovaj treći film ima i najbolji radnju do sada. I dok definitivno ne bi mogao postojati bez priče iz prva dva dijela, John Wick 3 pronalazi neke nove načine kako da priču drži zanimljivom, dajući Johnu kroz cijeli film neke manje prepreke za prijeći dok pokušava doći do svog konačnog cilja. To filmu daje jednu novu dimenziju i dubinu.

I dok su možda u nekim stvarima malo pretjerali i učinili ih pretjerano nevjerojatnima, čak i za John Wick film, on uspijeva okončati sukob na vrlo zadovoljavajuć način u vrlo uzbudljivom finalu filma. Treći dio filma ponekad može postati pomalo naporan, ali vam također ostavlja i mjesta za disanje. To vam dopušta da se osvježite i pripremite za veliko finale i ‘boss fight’ kakvog se ne bi postidjele ni najbolje video igre, s bez dileme najboljim negativcem ove franšize.

Sve u svemu, John Wick: Chapter 3 – Parabellum se čini kao ozbiljniji film nego prva dva koja su samo pružala čistu zabavu. Kao da su redatelj i scenarist shvatili ovaj treći nastavak ozbiljnije i više mu se u dubinu posvetili nego su to učinili prva dva puta. I dok vas je taj teži ton filma možda mogao na trenutke umoriti, s obzirom na to da su velike akcijske scene napravljene u dosta većim razmacima, John Wick: Chapter 3 balansira stvari dodacima humora i najboljim akcijskim scenama do sada. U vremenima kada filmskim svijetom prevladavaju filmovi o superherojima, puni specijalnih efekata, osvježavajuće je vidjeti da se može napraviti kvalitetan akcijski film gotovo u potpunosti lišen specijalnih efekata. Definitivno spada među najbolje filmove 2019. godine.

U nastavku pogledajte trailer filma John Wick: Chapter 3 – Parabellum i pretplatite se na naš YouTube kanal: