Recenzija: Carnival Row (2019-)

Pogledali smo prvu sezonu nove Amazonove misteriozne serije fantazije s Orlandom Bloomom i Carom Delevingne u glavnim ulogama, Carnival Row. Našu recenziju serije Carnival Row pročitajte u članku.

Fantazija, misterija, triler

René Echevarria, Travis Beacham

Orlando Bloom, Cara Delevingne, Simon McBurney

Ljudski detektiv i vila otkrivaju opasnu aferu u viktorijanskom svijetu mašte, gdje se nelagodni mir u gradu urušava kada niz ubojstava otkriva nezamislivo čudovište.

Recenzija: Carnival Row (2019-)

Carnival Row je nova serija na Amazonu koja prati lika Rycroft Philostrate ( Orlando Bloom) i njegovu potragu za počiniteljem misterioznih ubojstava. U fantasy svijetu gdje ljudi žive zajedno s drugim magičnim bićima, koji su u gradu Burgue tretirani kao građani drugog reda. Radnja prati više različitih priča, većina priča se postepeno stapa. Tako da imamo i politička previranja, magiju, klasnu borbu, misterije, ljubavne drame, spletke i preokrete. Sve što možete poželjeti u seriji, a i više.

Odmah na početku moram reći kako je cijeli svijet prelijepo prikazan. Primijeti se da nisu ni malo štedjeli na budžetu. Od praktičnih efekata do CGI, sve je besprijekorno napravljeno. I cijelu sezonu ćete biti vizualno zadivljeni. Definitivno najbolji dio cijele serije. Moram reći : Svaka čast. Magični svijet je postavljen negdje u viktorijansko doba i jako je zanimljivo napravljen. Postoji cijela povijest borbe i življenja ljudi i tih magičnih bića. U prvoj sezoni dobivamo vrlo dobar uvid u okršaje, prepiranja i mržnju koja vlada u tom svijetu. Tako ćete vidjeti kojim životom žive magična bića u ljudskom gradu te što je dovelo do toga. Mogu se povući crte iz prošlosti konkvistadora i engleskog imperijalizma. U glavnim ulogama su Rycroft Philostrate ( Orlando Bloom ) i Vignette Stonemoss ( Cara Delevigne ). Naravno vidjet ćete još puno poznatih glumačkih lica. Gluma u ovoj sezoni je vrlo dobra, ali ne i fantastična. Iako moram priznati da je bilo zanimljivo slušati naglasak Care Delevigne kako se mijenja iz scene u scenu. Naravno poznatija glumačka imena su svoj posao odradila jako dobro. Dijalog je mogao biti bolji jer dosta je puta odužio scene i činio se nepotrebnim. Ništa strašno, ali nešto na čemu serija može dobiti na kvaliteti.

Amazon najavio datum izlaska za ‘Carnival Row’ zajedno Teaser Trailerom

Kao što sam rekao radnja prati više linija priče. Po mome mišljenju možda malo previše jer uz to su još dodane sporedne priče i prizori bez kojih smo mogli. Bez da otkrivam previše svaka linija priče ima neku svoju karakteristiku. Primjerice jedna linija priče se bavi klasnom borbom i odnosom ljudi prema magičnim bićima, jedna političkim previranjima i taktikama (dosta slično GOT-u), potom ljubavnim problemima i dramom, glavna linija prati rješavanje misterije koja je na neki način povezana sa svime u seriji. Osobno bih volio više prikazivanja političkih igara i spletkarenja. To je bio najzanimljiviji dio sezone iako je najmanje prikazan. Na sreću može se naslutiti da bi u budućnosti mogli dobiti više toga. Volio bih i da se uključi i vanjski svijet pošto vidim ogroman potencijal za neku veću radnju. S previše sporednih priča imate dojam da niti sami pisci nisu znali na što se trebaju fokusirati i sve se čini zbrkano. Pred kraj se situacija poboljšala i veoma sam optimističan da će scenaristi napraviti dobar posao u budućnosti.

Cijela prva sezona mi se činila kao neki veliki uvod u sljedeće sezone koje bi nam donijele puno više akcije, misterije i preokreta. Na početku sezone radnja malo sporije teče, ali prema kraju se dosta zakomplicira i to je ono čega želimo vidjeti više. Neki “plot twistovi” su bili nezgodno napravljeni jer su bili nagovještavani doslovno par scena prije. Pa kada se preokret dogodio nisi toliko iznenađen koliko bi inače bio. Isto tako bih želio bih da su malo više riskirali s pričom i dali mašti na volju. Dobiva se dojam da su igrali na sigurno i dali nam više malih priča s kojima nisu mogli pogriješiti. Nadam se kako će to biti popravljeno u sljedećoj sezoni jer iskreno ova serija bi mogla eksplodirati koliko ima potencijala. Taj “konzervativni” početak mogu donekle oprostiti u prvoj sezoni, ali od scenarista u budućnosti imam velika očekivanja.