Recenzija: Escape at Dannemora (2018– )

Datum izlaska serije Escape at Dannemora:

19. studeni 2018

Bijeg iz Dannemore

Drama

Ben Stiller

Benicio Del Toro, Patricia Arquette, Paul Dano, Eric Lange, Bonnie Hunt

„Bijeg iz Dannemore“ temelji na neobičnom bijegu iz zatvora u državi New York 2015. koji je izazvao masovnu potragu za dvojicom osuđenih ubojica. U bijegu im je pomogla udana zaposlenica zatvora koja je s obojicom imala afere koje su trajale mjesecima. Benicio Del Toro igra osuđenog ubojicu Richarda Matta, umjetnički nastrojenu, ali zastrašujuću silu unutar zatvora, koji je osmislio bijeg. Patricia Arquette igra Tilly Mitchell, ženu i majku iz radničke klase koja nadgleda zatvorsku krojačnicu i započinje seksualnu vezu s obojicom, na koncu pristavši skriti oštrice za piljenje u zamrznutom mesu za hamburgere kako bi im pomogla pobjeći. Paul Dano igra David Sweata, osuđenog ubojicu policajca koji možda gaji iskrene osjećaje za Tilly i postaje nevoljki partner u zavjeri Richarda Matta.

Povezano: Najbolje nove TV Serije 2018

Recenzija: Escape at Dannemora (2018– )

Escape at Dannemora je drama mini-serija, pravljena prema istinitom događaju o bijegu iz zatvora 2015. godine u selu Dannemora. Izvršni producent i redatelj serije je Ben Stiller, a zvijezde serije su Benicio del Toro kao Richard Matt, Patricia Arquette kao Tilly Mitchell, Paul Dano kao David Sweat, Bonnie Hunt kao Catherine Leahy Scott, Michael Imperioli kao Andrew Cuomo, David Morse kao stražar Gene Palmer i Eric Lange kao Lyle Mitchell. Serija će imati premijeru 18. studenog 2018. godine na Showtime, a kod nas će se prikazivati svaki ponedjeljak na HBO GO, počevši od 19. studenog 2018. godine.

Ova mini-serija prati dvojicu zatvorenika, Richard Matt i David Sweat, koji pokušaju i uspiju bijeg iz strogo čuvanog zatvora u selu Dannemora. Preko zavođenja i seksualne veze s nadglednicom zatvorske krojačnice, Tilly Mitchell, suradnje s čuvarima zatvora, dobro smišljenog plana bijega, skroz do njegovog ostvarivanja, vodi nas ova odlična mini-serija od sedam epizoda.

U seriji upoznajemo samo nekoliko glavnih aktera ovog čudesnog događaja, ali svaki od njih je razvijen do savršenstva. Fantastični Benicio del Toro u ulozi odbojnog Richarda Matta, Paul Dano koji je svojom glumom čak uspio stvoriti i simpatije prema zatvoreniku David Sweatu, jako dobar David Morse kao stražar Gene Palmer i možda i najbolja u seriji neprepoznatljiva Patricia Arquette kao Tilly Mitchell nadglednica zatvorske krojačnice. Svaki od njih je dobio dovoljno vremena za razvijanje i bez toga teško da bi serija bila ovako kvalitetna.

Ono što je najfascinantnije uz ovu seriju je zapravo istiniti događaj. Da ‘Escape at Dannemora’ nije rađen prema istinitom događaju, teško da bi mi se serija svidjela jer je jednostavno nevjerojatno što se sve događalo kako bi ova dvojica zatvorenika uspjela pobjeći. Cijeli događaj, kao i serija, podsjeća strašno na film The Shawshank Redemption samo pravljen prema istinitom događaju. Jedino što fali je poster Rite Hayworth, Marilyn Monroe ili Raquel Welch. Glavna razlika je što ovu dvojicu likova, Matta i Dano, nećete toliko voljeti i navijati za njih kao za Dufresneom i Redom. Treba dodati i da je glazba u seriji, kao i sama serija fantastična.

Nemojte propustiti ovu odličnu zatvorsku mini-seriju, nema puno serija takve radnje i kvalitete poput Escape at Dannemora

Trailer serije Escape at Dannemora