Recenzija: Kidding (2018– )

Recenzija: Kidding (2018– )

Pogledali smo novu crnu komediju, drama seriju, s Jim Carrey u glavnoj ulozi, Kidding (Šaljivac).

Šaljivac

Komedija, drama

Dave Holstein

Cole Allen, Judy Greer, Bernard White, Jim Carrey

Jeff, poznatiji kao gospodin Pickles, ikona dječje televizije, svjetionik ljubaznosti i mudrosti američkim dojmljivim mladim umovima i roditeljima koji su odrasli s njim – koji također spaja multimilijunsko carstvo robne marke. Ali kada se obitelj ove voljene osobe – supruga, dva sina, sestra i otac – počinje urušavati, Jeff ne nađe bajku ili lutku koja će ga voditi kroz krizu koja napreduje brže nego je on uspijeva riješiti. Rezultat: dobar čovjek u okrutnom svijetu suočava se s polaganim bijegom razuma, što je smiješno koliko je i tužno.

Recenzija: Kidding (2018– )

Kidding je Američka komedija-drama serija kreatora Dave Holstein koja je svoju premijeru imala 09. rujna 2018. godine na Showtime, a kod nas ju možete gledati na HBO GO. Zvijezde serije su Jim Carrey, Frank Langella, Judy Greer, Cole Allen, Juliet Morris i Catherine Keener. Serija Kidding (Šaljivac) je obnovljena za drugu sezonu. Prva sezona ima 10 epizoda po 22 minute.

Serija prati Jeffa (Carrey), poznatiji kao gospodin Pickles, ikona dječje televizije i njegovu obitelj nakon velike tragedije koja ih je pogodila, smrti njegovog sina. Svatko od članova obitelji se drugačije nosi s tom tragedijom, a serija sve to pokušava prikazati kroz neki oblik crne komedije i drame. Nekada joj to dobro polazi za rukom, dok se nekada čini dosta pretjeranom i neuvjerljivom. Uz to, serija je malo pre kratka da bi do kraja razvila likove, iako se kroz seriju odlično prikazuje transformacija Jeffa iz mirnog obiteljskog čovjeka, koji sve pokušava držati u sebi, u nešto novo i puno bijesa.

Jim Carrey i njegov lik Pickles/Jeff su nositelji serije i daleko najvažniji likovi u seriji, a trebalo bi još izdvojiti i vrlo dobru njegovu sestru i njezinog muža, iako su znatno manje zastupljeni u seriji.

U početku u seriji ima više humora, Jeff se pokušava nositi sa svojom tragedijom čineći dobro, ali što se on više trudi napraviti nešto dobro, to ga više ‘svemir’ gazi u tome. Kako serija sve više odmiče, tako i on sve više i više puca po šavovima, što se također pokazuje dobrim za seriju.

Dosta je teško spojiv taj žanr crne komedije s jednom toliko teškom tragedijom, pa iako su me na trenutke uspjeli dobro nasmijati, teško je održati konstantu. Ne sjećam se da sam gledao nešto s pogibljom djeteta što se pokušava pretvoriti u komediju. Međutim, iako teška tema, serija je dobro odrađena, ima prave ljudske probleme, ima dobro prikazanu beskrupuloznu korporativnu stranu koju čak ni tragedija tih razmjera ne može zaustaviti.

U svakom slučaju serija mi je dobra, likovi su dragi i laki za povezati i svakako ću popratiti i drugu sezonu da vidim u kojem će smjeru serija otiči.

Trailer serije Kidding