Recenzija: Ma (2019)

Recenzija: Ma (2019)

Pogledali smo horor triler film s dvije Oskarovke, Octavijom Spencer i Allison Janney, Ma. Našu recenziju filma Ma pročitajte u članku.

Horor, triler

Tate Taylor

Scotty Landes

Octavia Spencer, Diana Silvers, Juliette Lewis

Usamljena žena sprijatelji se s grupom tinejdžera i odluči ih pustiti na zabavu u njenu kuću. Taman kad djeca pomisle da im sreća ne može biti bolja, počinju se događati stvari koje dovode u pitanje namjeru svog domaćina.

Recenzija: Ma (2019)

Oskarovka Octavia Spencer (Koliba,Oblik vode) glumi Sue Ann, usamljenu djelatnicu u veterinarskoj ordinaciji. Jednog dana pristupi joj Maggie, nova cura u gradu s molbom da kupi alkohol za nju i ekipu. Sue Ann u tome vidi priliku za sklapanje novih prijateljstava s mladim ljudima pa im predloži da se okupljaju i partijaju kod nje pošto živi sama u kući na osami. Naravno tinejdžeri oduševljeno prihvate ideju i počnu se redati tulumi kod Ma, kako je prozovu. Uskoro se partijanja pretvore u opsesiju i noćnu moru kad Ma počne pokazivati svoje pravo lice. Najbolje mjesto za partijanje u gradu postat će najgore mjesto na svijetu.

Ma je režirao Tate Taylor (The Help) koji i glumi u filmu manju ulogu policajca. Pored spomenute Octavie Spencer u filmu su zapaženiju ulogu ostvarili i Luke Evans (Dracula Untold), Allison Janney (I, Tonya)  i Juliette Lewis (Cape Fear).

Film ima dosta mana,od čega treba naglasiti nelogičnosti u samoj radnji npr. zašto bi tinejdžeri opet i iznova dolazili partijati u podrumu potpune neznanke,tim više što se radi o čudakinji kao što je Ma,a i sami likovi su poprilično jednolično napravljeni i na trenutke se prenaivno (da ne kažem i glupo) ponašaju čak i za tinejdžere. Isto tako film je prepun klišeja na koje smo naviknuli u američkim filmovima npr. kad glavnu junakinju netko naganja po kući ona će utočište potražiti na katu…

S druge strane treba pohvaliti Octaviju Spencer koja je odlično odigrala lik čudakinje Sue Ann i koja je uz Luke Evansa i Juliette Lewis na momente jedna od rijetkih svijetlih točki ovog hororca.

Film je na uloženih 5 milijuna dolara zaradio 60,6 milijuna dolara pa se ne može smatrati potpunim promašajem ali nažalost ovo je još jedan od onih filmova koje ćete pogledati i koji će vam biti solidna razbibriga ali jednom kad ga pogledate vrlo brzo ćete zaboraviti na njega pošto film ima priču koju smo dosad vidjeli nebrojeno puta,što u filmovima što u serijama.

Treba napomenuti da filmu ne pomaže ni činjenica da u njemu glume dvije Oskarovke (Spencer i Janney).