Recenzija: V-Wars (2019-)

Recenzija: V-Wars (2019-)

Pogledali smo novu Netflixovu vampirsku SF horor seriju V-Wars. Našu recenziju serije V-Wars pročitajte u članku.

Drama, horor, sci-fi

Ian Somerhalder, Kyle Breitkopf, Adrian Holmes

Dr. Luther Swann, ulazi u svijet užasa kada se ispusti virus iz otopljenog leda zbog klimatskih promjena.

Recenzija: V-Wars (2019-)

Serija V-Wars prati znanstvenika Dr. Luther Swann (Ian Somerhalder) koji smatra da su najveća prijetnje čovječanstvu klimatske promjene zbog kojih će doći do topljenja leda i ispuštanja drevnih patogena, prema kojima će ebola izgledati kao vodene kozice. On održava predavanje o tome, te nakon toga odlazi proslaviti sa svojom ženom Jess (Jessica Harmon), kad je pozvan da istraži prekid komunikacije s arktičkom stanicom.

Ima dobrog prijatelja Michaela Faynea (Adrian Holmes) koji ga dovede do stanice, a njih dvoje pronađu nešto zastrašujuće: Slomljeni spremnik za biološku opasnost i odlomljenu lubanju. Swann točno zna što slijedi. Oni su bili izloženi i moraju se vratiti kako bi išli u karantenu. Tijekom karantene obojica se osjećaju bolesnima, ali nema drugih simptoma, te su pušteni kada dođu rezultati njihovi nalaza koji kažu da je to samo bila prethistorijska prehlada.

Ali Fayne doživljava i druge simptome, poput pojačanog sluha, vida i snage, i da, želje za ljudskom krvlju! Tu se stvari počinju komplicirati i dva prijatelja završe na suprotnim stranama, a ishod pobjednika bi mogao utjecati na cijelo čovječanstvo!

Recenzija: V-Wars (2019-)
Što da vam kažem za CGI, pogledajte samo ovu sliku

Kao što vidite po ovom opisu, priča serije V-Wars se ne čini ništa posebno originalna, nažalost, njezin scenarij je još daleko lošiji od toga. Vrlo loše smišljena priča s nekim dosadnim pod radnjama, puna ne logičnosti i apsolutnog pomanjkanja ideje. Kako se likovi snalaze u tim novonastalim nadnaravnim situacijama je potpuno ne objašnjivo i zaista me zanima o čemu su scenaristi ove serije razmišljali dok su pisali neke od tih događanja. Svaki od likova u seriji izgleda savršeno, neizmjerno su pametni i bogati, a odnosi između njih su potpuno ne uvjerljivi. Tako poveznica između glavnog lika, Dr. Luther Swann, njegove žene, a pogotovo sina izgleda kao da su se jučer upoznali. Nije ni puno bolje s njegovim najboljim prijateljem, Michaela Fayneom. Da ne govorim da se obojica ponašaju kao da su bogovi pali među ljude, a svi ostali su po svemu manji od njih.

Isto se prenosi i na glumce, koji doslovno izgledaju kao da su sa samog dna Hollywooda. Njihove reakcije na zastrašujuće neke situacije su gotovo komične koliko izgledaju loše i ne prirodno. Takvom glumom je teško stvoriti neku povezanost gledatelja s likovima, a ni neke zastrašujuće situacije jer je potpuno ne prirodno.

Iskreno mi je nevjerojatno koliko je sve loše u ovoj seriji i pitam se što je Netflix razmišljao kada ju je pravio. CGI izgleda kao s početka 90tih. Te vampirske scene su doslovno očajne, transformacije likova zastrašujuće, ali zastrašujuće loše za gledati. Nepotrebne krvi s kojom apsolutno ništa ne postižu posvuda.

V-Wars je još jedna Netflixova serija kojom se želi na jeftin način napuniti njihova knjižnica sadržaja kako bi se samo mogli hvaliti s količinom sadržaja. Nakon njihova dva pogledana dobra animirana film sada dolazi ovo razočaranje u obliku V-Wars. Čeka se The Witcher i nadam se popravak ovog gorko okusa u ustima nakon gledanja ovog vampirskog razočaranja.