Recenzija: Bloodride (2020-)

Pogledali smo novu Netflixovu Norvešku antologijsku horor seriju, Bloodride. Našu recenziju serije Bloodride pronađite u članku.

Horor

Kjetil Indregardm

Ine Marie Wilmann, Bjørnar Teigen, Emma Spetalen Magnusson

Upoznajte uklete putnike na spektralnom autobusu koji se kreću prema groznom, nepoznatom odredištu!

Recenzija: Bloodride (2020-)

Antologijske serije postaju sve popularnije na malim ekranima, poznatog Black Mirror, do Inside No 9 ili Appleove serije Little America, ovaj novi trend ne čini se kao da će uskoro usporiti. Bloodride je posljednja Netflixova antologijska serija, koja nam dolazi iz Norveške. Sa šest epizoda po 30 minuta svaka, serija nudi neke pametne i iskrivljene priče u tom procesu, čak i ako se neke mogu činiti pomalo poznato.

Svaka epizoda započinje na isti način; jezivi vozač autobusa ulazi u svoje vozilo usred kišne noći. Isprva se autobus čini prazan, međutim, kako se počne pojavljivati sve veći broj likova, svako poglavlje se čini kao izlaz za naše protagoniste, dok se kamere fokusiraju na njih. Uz to, postoji i mali trag o tome što se dogodilo. To djeluje kao “poveznica” antologije i spaja sve ove priče zajedno. Iako nikada nije u potpunosti objašnjeno zašto su ukrcani na autobus, moglo bi biti protumačeno kao put u čistilište za različite likove.

Bloodride je idealna horor serija za gledanje odjednom, dijelom zahvaljujući već spomenutoj kratkoj sezoni od šest epizoda i velikoj raznolikosti koje svaka nudi. Dok se neki zaokreti i teme mogu osjećati pomalo poznatim i predvidljivim, serija ima dovoljno zanimljivih i uzbudljivih priča da vas zabavlja cijelo vrijeme.

Baš poput drugih antologijskih serija, neka poglavlja su bolja od drugih;  Ultimate Sacrifice, Bad Writer i Lab Rats su definitivno među boljima, prikazujući neke zanimljive teme oko pohlepe, mržnje i osvete. Old School je zasigurno najjezivija u ovoj sezoni, dok je The Elephant in the Room najslabija, te se čini znatno sporija od drugih. Three Sick Brothers je negdje između njih.

Ono što Bloodride uspijeva dobro učiniti je to što na pametan način vrti svoje priče, pune okreta na kraju, istovremeno zadržavajući veliku dozu mračnog humora i sumnje. Često dobivamo male tragove tijekom epizoda, kao i nekoliko dobrih dijelova predviđanja, koji čine da svaka dionica bude zaista privlačna i ne bude dosadna prilikom ponovnih gledanja.

Glumci nude neke vrlo dobre nastupe, a Lab Rats je savršen primjer za to tijekom napetih interakcija tijekom večere, a potom kasnije u staklenoj sobi. Nasuprot tome, glumačka ekipa u epizodi Ultimate Sacrifice uspijeva uvući stvarnu jezivost u svoje karakterne izvedbe.

Bloodride možda nije najjača antologija vani i možda neće doseći iste visine do kojih su dostigle neke epizode Black Mirror ili Inside No 9, ali ipak je dovoljno solidna za gledanje. S dosta raznovrsnosti, Bloodride bi se trebao svidjeti svima koji traže pristojnu horor antologiju, bilo da je riječ o jezivoj paranormalnoj priči ili o drukčijem pogledu na Pet Sematary, ovo je jedna vožnja koja će se gotovo sigurno zaustaviti na odabranom odredištu.