Pogledali smo novi kontroverzni triler/horor film The Hunt. Našu recenziju filma The Hunt pročitajte u članku.

Akcija, horor, triler

Craig Zobel

Nick Cuse, Damon Lindelof

Betty Gilpin, Hilary Swank, Ike Barinholtz

Dvanaest stranaca probudi se na čistini. Ne znaju ni gdje su, ni kako su stigli tamo. Ne znaju da su izabrani – za vrlo specifičnu svrhu – Lov.

Recenzija: The Hunt (2020)

Originalno The Hunt je trebao izaći prošlog rujna, ali je bio odgođen zbog trenutnog nasilja diljem Amerike, koje se poistovjetili s ovim filmom. Sada, nakon što je tek nedavno došao u kina, koronavirus je natjerala Universal Pictures da Svoj triler/horor film The Hunt puste na digitalne platforme nekoliko mjeseci prije nego je očekivano.

Koncept filma o grupi stranaca koje lovi “superiorni” pojedinac nije baš novi, ali pored toga u filmu ima veliki broj odličnih novih ideja, neke koje su čak iznenađujuće originalne. The Hunt nam pruža neka ubojite zaokrete, dok će se brutalna ubojstva zasigurno svidjeti ljubiteljima horor žanra. Podrazumijeva se da ima puno žrtava, a neka iznenađujuća ubojstva odvijaju se relativno rano, što u nekim trenucima izaziva potpuni šok, te vas time zadržava kako bi otkrili što slijedi. Budući da su linije između obje strane pomalo zamagljene (postoje negativci, ali koji su ovisi o tome kojoj ćete se strani pridružiti), nije uvijek lako znati za koga navijati; međutim, tu dolazi Crystal Koji glumi Betty Gilpin.

Ako ste gledali GLOW, znat ćete da je glumica sjajna u onome što radi. Ovdje, ona nudi pravi zvjezdani nastup i dokazuje da je netko tko može voditi film u glavnoj ulozi. Uz malo sreće, vidjet ćemo da se njezin profil i dalje povećava na velikom ekranu kako se bude kretala prema naprijed jer definitivno zaslužuje bolje od Grudgea! Ike Barinholtz, Emma Roberts, Hilary Swank, Justin Hartley i Ethan Suplee svi su također nezaboravni, ali postoji samo jedna osoba o kojoj ćete razgovarati nakon što se pojave krediti (posebno nakon izvrsno koreografirane scene borbe tijekom završnog čina).

Treba još dodati sa se film The Hunt odvija u Hrvatskoj, s u jednom kadru se vidi i zagrebačka registracija. Također treba reći da su totalno promašili s naglascima.

Na neki se način The Hunt više čini kao TV pilot nego igrani film, a činjenica da zapravo nikada nije punokrvni horor film ili politička satira teško je u potpunosti razumjeti za što se redatelj Zobel odlučio. Ideje su ovdje pametne, da, ali nikada se doista ne istražuju izvan površinske razine. Konačno, to je koncept koji bi vjerojatno radio bolje tijekom osam epizoda, a ne devedeset minuta. Zapravo, da, ovo je film koji bi gotovo sigurno bio bolji kao TV serija … i to ne samo zato što bi provođenje više vremena s opakim vojnim veteranom Crystal bilo vrlo zabavno.