Recenzija: Game of Thrones Sezona 8 - Epizoda 2

Recenzija: Game of Thrones Sezona 8 – Epizoda 2

Donosimo vam recenziju druge epizode (A Knight of the Seven Kingdoms), osme i posljednje sezone HBO epske serije Game of Thrones – ovaj članak je pun SPOJLERA i čitate ga na vlastitu odgovornost.

Akcija, avantura, drama, fantazija

David Benioff, D.B. Weiss

Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington

Temeljena na popularnom fantastičnom serijalu knjiga Georgea R. R. Martina, IGRA PRIJESTOLJA epska je priča o izdaji i plemenitosti smještena u zemlju Westeros, gdje ljeta i zime mogu trajati godinama, a samo je žudnja za moći vječna.

Još jednom naglašavamo da je ovaj post pun spojlera i da nastavljate čitati na vlastitu odgovornost. You’ve Been Warned.

Prva epizoda osme sezone nije opravdala očekivanja koja smo imali za posljednju sezonu i ono što smo mislili da će biti non-stop akcija i napetost. Druga epizoda je nažalost još usporenija, ispod očekivanja i zapravo poprilično nevažna, pogotovo u trenucima posljednjih šest epizoda.

Međutim i takva epizoda i dalje je iznad prosjeka, uglavnom zbog likova na koje smo navikli i volimo gledati, pa čak i onda kada cijelu epizodu samo sjede i pričaju u ovim trenucima o potpuno nevažnim stvarima. To ne bi vjerojatno bilo ovako kritički gledano da se odvijalo negdje i drugoj, trećoj sezoni, međutim, sada kad je ostalo tako malo do velikih obračuna, žalosno je potrošiti vrijeme i njihovo, a i naše na nešto što više nema smisla.

Barem tri romantične veze su se odvijale u ovoj epizodi, među kojima smo definitivno najviše ‘akcije’ vidjeli između mlade Arye i kopileta Roberta Baratheona, Gondryja. Inače, ta scena je dovela do toga da je noćas najguglaniji trenutak Game of Thrones sezone 8 epizode 2 bilo pitanje koliko glumica Maisie Williams ima godina. Definitivno se uvukla nelagoda u gledatelje Igre Prijestolja u tom drugom ili trećem najvažnijem trenutku ove epizode.

Iako su se White Walkeri pojavili na samom kraju epizode, glavni trenutak nije bio taj, on je opet pripao Jonu i Dany, iako ovog puta definitivno više Jonu. To je bio jedini zaista vrhunski trenutak epizode i trenutak kada vam se sve dlačice na tijeku najteže, kada Jon kaže Dany svoje pravo ime – Aegon Targaryen. Definitivno nešto što je diglo inače vrlo slabu epizodu. Njezin lik su također u ovoj epizodi dodatno oslabili i odveli u jednom ne očekivanom pravcu. Tako snažnu osobu, majku zmajeva, kojoj je jedna od njezinih ‘beba’ ubijena i pretvorena u nemrtvog zmaja od strane Night Kinga pada u drugi plan, jer ona kaže da se došla na sjever boriti samo zbog Jon Snowa i ljubavi koje osjeća prema njemu – pa što ja s ostalim razlozima? Motivom da spasi živote, osveti svog zmaja, jedno od svoje djece, postavi se ovim putem na Iron Throne, sve pada u drugi plan zbog velike ljubavi.

Kao što sam rekao, sve se ovdje oslanjalo na dijaloge, pa smo tako imali nekoliko zabavnih, kao kada se razna interesantna lica okupe po prvi puta na jednom mjestu i vode duhovite i dovitljivi razgovore, a sve ih u tome predvodi rječiti Tyrion. Pa krunidba Brienne koju izvršava bivši ‘Golden Knight’ Jaime Lannister, dobar emotivni trenutak. Tu je i uvijek zabavni Tormund, dojen od ženke diva čijeg je muža ubio ?. Ne može se poreći da nije bilo zabavnih trenutaka, problem je vrijeme u kojem se oni odvijaju. Vrijeme za takve stvari je odavno prošlo.

Da, pripremili su zamku za Night Kinga u ovoj epizodi, ali ta priprema zamke je trajala svega 5 minuta i zvuči pretjerano jednostavno, a da bi Night King upao u nju, mora ili biti jako samouvjeren ili slabouman. Vidi se iz aviona koji im je cilj, međutim, jedva čekam vidjeti kako će im taj plan užasno propasti. Žao mi je i što nismo uspjeli dobiti više razgovora između Tyriona i Brana, odnosno Three-Eyed Ravena koji je on sada postao. Bran sigurno ima raznih čudesa za ispričati, dok je prava osoba za shvatiti ih i povezati upravo inteligentni Tyrion. Sigurno tu ne bi pofalilo i duhovitih doskočica, tako da možemo samo žaliti što do tog dijaloga nije došlo, ne sumnjam da bi bio vrlo zanimljiv.

Nema više dvojbe da je sljedeća epizoda velika bitka, možda djelomično i ona poslije nje, iako je sve očitije kako glavna bitka najvjerojatnije dolazi u posljednje dvije epizode. Interesantno je koliko su išli u širinu napraviti sapunicu u vezi između Dany i Jona, a to će sve riješiti vjerojatno kroz pet minuta razgovora, zato što više od toga neće imati.

Napišite nam u komentarima na našoj Facebook stranici vaše mišljenje o ovoj epizodi, a možete se i pridružiti našoj Facebook grupi – Svijet Filma i Serija – gdje imamo zaseban post u kojem komentiramo o epizodama osme sezone serije Game of Thrones.

Teaser trailer za treću epizodu serije Game of Thrones (Igra Prijestolja):