Recenzija: Narcos: Mexico (2018– )

Recenzija: Narcos: Mexico (2018– )

Pogledali smo prvu sezonu fantastične spin-off biografske, krimi, drama Netflix serije Narcos. Nova zemlja. Novi kartel. Novo carstvo. Narcos: Mexico! Može li se mjeriti s originalnom serijom pročitajte u članku.

Biografija, krimi, drama

Carlo Bernard, Chris Brancato, Doug Miro

Wagner Moura, Boyd Holbrook, Pedro Pascal

Uspon Guadalajara kartela dok Američki DEA agent saznaje opasnosti pronalaženja Narcosa u Mexicu.

Narcos: Mexico je Američka krimi drama serije kreatora i producenta Carlo Bernard i Doug Miro. Originalno je trebala biti četvrta sezona Netflixove originalne serije Narcos, ali je na kraju pretvorena u spin-off seriju fokusirajući se na ilegalnu narco rutu u Mexicu, gdje se originalna serija fokusirala na ilegalnu narco rutu u Kolumbiji. Serija je izašla na Netflixu 16. studenog 2018. godine.

Narcos: Mexico istražuje porijeklo modernog narco rata vraćajući se u vrijeme kada je Meksička trgovina drogom bila u svojim samim početcima i potpuno ne organizirana konfederacija manjih nezavisnih uzgajivača i trgovaca marihuanom. Serija pokazuje ustanak Guadalajara kartela u 1980tima kada Félix Gallardo (Diego Luna) preuzima ulogu šefa, ujedinjujući trgovce drogom kako bi stvorio carstvo. Kada DEA agent Kiki Camarena (Michael Peña) preseli svoju ženu i malog sina iz Kalifornije u Guadalajaru kako bi preuzeo novi posao, on vrlo brzo saznaje da će njegov zadatak biti znatno veći izazov nego je ikada mogao zamisliti. I dok Kiki skuplja podatke o Félixu i postaje sve umješniji u misiju, kada dolazi do tragičnog slijeda događaja, koji utječu na trgovinu drogom i rat protiv toga koji se godinama nakon toga vodi.

Spin-off serija Narcos: Mexico je dostojan nasljednik originalne Netflix serije Narcos i po kvaliteti, napetosti, likovima, glumcima i svemu ostalom ju prati u stopu. Neki će reći, nema Escobara, nije to to i malim djelom će biti u pravu, teško je ponoviti jednu takvu osebujnu i užasnu ličnost, ali sve ostalo serija ima, kao i odlične likove, samo možda ne ‘Pablo’ odlične i interesantne. Treba se uzeti u obzir da je ova prva sezona samo početak, pa iako još nije službeno potvrđeno, kladio bi se da druga sezona slijedi i nastavlja graditi Meksičke kartele, trgovinu drogom i rat protiv toga koji slijedi.

Napetost u seriji počinje od prvih minuta i ne staje do samoga kraja, stvarno je fantastično kako su uspjeli napraviti seriju tako da nema ni trenutka pauze i odmora od napetosti. Kiki Camarena (Michael Peña) i Félix Gallardo (Diego Luna) su fantastično odglumili dvojac na suprotnim stranama, a svakako treba spomenuti i odlične Alyssa Diaz kao Kikijeva žena Mika Camarena, Joaquín Cosio kao Ernesto ‘Don Neto’ Fonseca Carrillo, te ne toliko prisutnu u seriji koliko bi htio, očima vrlo ugodnu i predivnu Teresu Ruiz kao Isabella Bautista (nadam se njezinoj većoj ulozi u drugoj sezoni).

Ako do sada niste gledali Narcos seriju vrijeme vam je da počnete, a ako ste gledali originalne tri sezone Narcosa, svakako pogledajte i ovu, nešto drugačiju, ali opet vrlo poznatu i odličnu seriju.

Trailer serije Narcos: Mexico